جستجوی مقالات در پرتال جامع علوم انسانی

جستجوی مقالات در پرتال جامع علوم انسانی

پرتال جامع علوم انسانی یک پایگاه اطلاعاتی بر روی وب است که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند اطلاعات مختلفی را در حوزه فعالیت‌های آن پرتال به طور یکجا کسب کنند.

پرتال جامع علوم انسانی نیز یک پایگاه داده‌ است که با نشریات مختلف در رشته علوم انسانی همکاری دارد و مقالات منتشر شده در این مجلات را به صورت الکترونیکی منتشر می‌کند. این پرتال در قبال انتشار الکترونیکی مقالات از مجلات، پولی دریافت نمی‌کند و این یک مزیت برای مجلات محسوب می‌شود تا بتوانند بدون هیچ هرینه‌ا‌‌‌ی مقالات و نشریه خود را در جامعه علمی معرفی کنند. ولی در عوض مجلات باید این پرتال را در سایت و نسخه چاپی مجله به عنوان نمایه مجله بیان کنند.

برای پذیرش و چاپ مقاله در نشریات پرتال جامع علوم انسانی می توانید از خدمات آماده سازی و چاپ مقاله ژورنال یاب استفاده کنید. 

همچنین می توانید با استفاده از پلتفرم جستجوی نشریات ژورنال یاب که در زیر آمده است نسبت به جستجوی در نشریات علوم انسانی اقدام نمائید و مجله علوم انسانی مناسب مقاله خود را انتخاب کنید.

برای مشاهده و جستجوی جدیدترین لیست نشریات علوم انسانی از این صفحه دیدن نمائید.

در حال حاضر بیش از 1250 مجله در رشته علوم انسانی در داخل کشور با پرتال جامع علوم انسانی نمایه شده‌اند و مقالات را به صورت الکترونیکی در این پرتال منتشر می‌کنند.

برای مشاهده مجلات روانشناسی از این مطلب دیدن نمائید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و همانند جویی

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

جستجوی مقالات در پرتال جامع علوم انسانی

یکی از ویژگی‌های پرتال جامع علوم انسانی این است که در این پایگاه، مقالات به صورت موضوعی دسته بندی شده است.

افراد برای جستجو در این پرتال، ابتدا باید رشته مدنظر خود را مشخص کنند. از جمله رشته‌‌های علوم انسانی در این پرتال عبارتند از ادبیات، اقتصاد، تاریخ، تربیت بدنی، جغرافیا، حقوق، روانشناسی، زبان شناسی، علوم اجتماعی، علوم اسلامی، علوم انسانی، علوم سیاسی، علوم کتابداری، فلسفه و منطق، مدیریت، مطالعات زنان، مطالعات هنر.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چاپ مقاله علمی رایگان در مجلات با ما در تماس باشید.

پس از انتخاب موضوع، شما باید گرایش و موضوع خود را تعیین کنید. در این صورت مقالات مرتبط با موضوعی که شما تعیین کردید در مجلاتی که در این پرتال نمایه شده‌اند در صفحه نمایش لیست می‌شوند و شما می‌توانید مقالات را به صورت رایگان دانلود کنید.

برای جستجوی مقالات در این سایت به آدرس اینترنتی www.ensani.ir مراجعه کنید. دقت نمائید که کلیه نشریات این پایگاه در پلتفرم ژورنال یاب با مشخصات کامل آنها قرار دارند. برای دیدن این نشریات کافی است به بخش جستجوی مجله رفته و از فیلترهای موجود استفاده نمائید.

همچنین نویسندگانی که مقالات آن‌ها در این پرتال منتشر شده است، در منو پدیدآورندگان در این سایت، لیست شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد نحوه چاپ مقاله در مجلات با ما در تماس باشید.

4.8/5 - (30 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.