هزینه ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی

هزینه ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی

هر پژوهشگری می‌داند که نوشتن مقاله نیاز به صرف زمان و تلاش زیادی است. در نوشتن مقاله نه تنها باید قواعد مقاله نویسی رعایت شود، بلکه باید کاملاً دقیق ویرایش شده باشد و اشتباهات گرامری و املایی کمتری داشته باشد. تا بتوان از مجلات معتبر خارجی با ضریب تاثیر و ایمپکت فاکتور بالا اکسپت گرفت. اگر مقاله به خوبی ادیت و ویرایش شود، کیفیت مقاله به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد که یک نکته مثبت از نظر ادیتورهای مجلات مختلف است.

ویرایش و ادیت مقاله انگلیسی برای هر نویسنده‌ای به ویژه نویسندگان غیر انگلیسی زبان که برای مجلات بین‌المللی مقاله می‌نویسند، کاری سخت و چالش‌برانگیز است. به همین دلیل ممکن است شما به فکر این باشید تا مقاله خود را به کسی دیگر دهید تا برای شما ادیت کند. در ادامه این مطلب در مورد هزینه ادیت مقاله انگلیسی و موسسات معتبر برای ویرایش مقاله توضیح می‌دهیم.

برای دریافت لیست مجلات معتبر برای چاپ مقالات علمی پژوهشی حسابداری این مطلب را مطالعه کنید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

هزینه ویرایش مقاله انگلیسی در موسسه معتبر

اگر شما یک موضوع خوب برای نوشتن مقاله در نظر دارید و یا تحقیقات و پژوهش‌های زیادی را انجام داده‌اید و مقاله خود را نوشته‌اید، اما به دلیل ضعیف بودن سطح زبان انگلیسی آن ریجکت شده است، بهتر است ویرایش و ادیت مقاله خود را به یک موسسه معتبر بسپارید. موسسات پژوهشی زیادی وجود دارد که خدماتی مانند ویرایش علمی مقالات انگلیسی را ارائه می‌دهند. اما پیش از برون‌سپاری ویرایش مقاله خود، بهتر است در مورد کیفیت خدمات موسسه و معتبر بودن آن تحقیق کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگاه مقاله نویسی ppt (پاورپوینت) با ما تماس بگیرید.

یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب یک موسسه و قضاوت در مورد کیفیت خدمات ارائه‌شده این است که آیا موسسه قبلاً در مجلات معتبر مقاله‌ای چاپ کرده است. حتماً نامه اکسپت مقالات چاپ شده در مجلات خارجی معتبر را خودتان چک کنید تا مطمئن شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشهای نوین تدریس با ما در تماس باشید.

هزینه ویرایش مقاله

قیمت یک عنصر مهم در تصمیم‌گیری برای برون‌سپاری ویرایش مقاله است. هزینه‌های ویرایش مقاله انگلیسی اغلب به طول مقاله و نوع ویرایش بستگی دارد. هزینه ویرایش استاندارد و هزینه ویرایش پیشرفته و تخصصی مقالات انگلیسی در موسسات مختلف، متفاوت است.

 موسسه ژورنال یاب یک موسسه معتبر است که با گردهم آوری متخصصان در رشته‌های مختلف، خدمات متنوعی از جمله ویرایش مقاله انگلیسی را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ادیت مقاله انگلیسی با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.