چگونه مقاله کلاسی بنویسیم؟

چگونه مقاله کلاسی بنویسیم؟

در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه مقاله کلاسی بنویسیم. اگر نمی‌دانید که چگونه مقاله کلاسی بنویسید، این پست از موسسه ژورنال یاب را مطالعه کنید. در پست “مقاله کلاسی” در مورد اهمیت نگارش چنین مقالاتی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد توضیح داده شد. در این پست قصد داریم نحوه نگارش مقاله کلاسی را به دانشجویانی که هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارند، آموزش دهیم.

اگر به دنبال چاپ تضمینی مقالات هستید با ما در ارتباط باشید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

نحوه نگارش مقاله کلاسی

قبل از شروع نگارش مقاله، چه مقالات کلاسی و چه مقالات علمی پژوهشی، بهتر است نخست اصول مقاله نویسی را یاد بگیرید. توجه کنید که ساختار مقالات کلاسی ساده‌تر از مقالات علمی پژوهشی و مقالات ISI است. برای مطالعه جزئیات بیشتر روی لینک “ساختار مقاله کلاسی” کلیک کنید.

بعد از آشنایی با ساختار مقاله کلاسی، موضوع مناسبی را انتخاب کنید. برای انتخاب موضوع، سرفصل‌های درس خود را مرور کنید. آن موضوعات و بخش‌هایی را که موردعلاقه شما بوده و می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید را برای خود یادداشت کنید. سپس در اینترنت و سایت‌های علمی پژوهشی در مورد تک‌تک این موضوعات تحقیق کنید. مقالات مرتبط را دانلود کرده و چکیده آن‌ها را به‌صورت سطحی مطالعه کنید. حتماً به اعتبار مجله‌ای که مقاله در آن منتشر شده (ایمپکت فاکتور، اچ ایندکس و sjr ژورنال)، توجه کنید.

اگر میخواهید بدانید که مقاله JCR چیست حتما این مطلب را مطالعه کنید.

چند تا از مقالات موردعلاقه خود را پرینت گرفته و به استاد خود نشان دهید. اگر به استاد خود دسترسی نداشتید، آن مقالات را به او ایمیل کنید. حتماً منتظر بمانید تا استادتان موضوع شما را تایید کند، چون در نهایت او مقاله شما را ارزیابی کرده و نمره خواهد داد. معمولاً اساتید یکی از مقالات را تایید کرده و اگر مقالات مناسب نبودن، به شما موضوع و مقاله‌ای را معرفی خواهند کرد. مقاله انتخاب شده، مقاله بیس شما خواهد بود.

بلافاصله بعد از تایید استاد، نگارش مقاله را شروع کنید و آن را تا آخرین لحظات و آخرین روزهایی که استادتان مشخص کرده، عقب نیندازید. اگر می‌خواهید مقاله‌ای با کیفیت نوشته و نمره کاملی بگیرید، برنامه‌ریزی کرده و هر روز برای نوشتن مقاله خود وقت بگذارید. اگر در نگارش بخش‌هایی از مقاله مشکل داشتید، از استاد خود راهنمایی بخواهیدکه چگونه مقاله کلاسی بنویسیم. پیش از تحویل مقاله به استاد، از افراد دیگر بخواهید تا مقاله شما را مطالعه کنند. نظرات آن‌ها می‌تواند به بهبود مقاله شما کمک کند. ایرادات بیان شده را اصلاح کنید و سپس مقاله خود را تحویل دهید.

از روی مقاله بیس چگونه مقاله کلاسی بنویسیم؟

بعد از تائید استادتان اولین سوالی که به ذهن شما می آید این است که از روی مقاله بیس چگونه مقاله کلاسی بنویسیم؟ به این نکته دقت کنین که نتایجی که در مقاله بیس گرفته شده مبنی تحلیل آتی شما خواهد بود. با ایده ها و ارائه راهکارهای جدید سعی کنید این نتایج را به چالش بگشید و نتایج بهتری خلق کنید. داشتن مقاله بیس به شما کمک می کند مبنی مقایسه داشته باشید و عملکرد و نتایج ایده های خود را بسنجید.

برای تشخیص ژورنالهای جعلی(Fake) یا هایجک شده ( hijacked journals) این مطلب را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.