مراحل تبدیل پایان نامه به مقاله

مراحل تبدیل پایان نامه به مقاله

با دریافت مشاوره تبدیل پایان نامه به مقاله شما می‌توانید از مزایای داشتن مقاله در رزومه تحصیلی و کاری خود استفاده کنید. در گذشته چاپ مقاله راحت‌تر بود ولی در سال‌های اخیر انتشار مقاله در مجلات معتبر سخت‌تر شده است. و همین امر منجر به رقابت بین پژوهشگران برای چاپ مقاله شده است. در این مطلب، نکات مربوط به تبدیل پایان نامه به مقاله را بیان می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوشتن مقاله تحلیل محتوا با ما تماس بگیرید.

مزایای دریافت مشاوره تبدیل پایان نامه به مقاله

برای این که دانشجو دکترا بتواند مجوز دفاع از پایان نامه را از دانشگاه بگیرد باید تعدادی مقاله چاپ کند. دو نمره پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد هم به چاپ مقاله اختصاص داده شده است. یعنی نمره پایان نامه از 18 حساب می‌شود و اگر دانشجو بتواند مقاله چاپ کند درصدی از این 2 نمره را می‌گیرد؛ به هر مقاله چاپ شده 2 نمره کامل اختصاص داده نمی‌شود.

برای استخراج مقاله از پایان نامه ارشد از این مطلب دیدن نمائید.

به این بستگی دارد که آیا مقاله چاپ شده، مقاله پوستری، مقاله علمی پژوهشی، یا مقاله چاپ شده در مجلات خارجی است. پس دانشجویان توجه کنند که آیا مجله انتخابی آن‌ها برای چاپ مقاله مورد تایید وزارت علوم هست یا نه و در مورد مجلات خارجی به معیارهایی مانند ایمپکت فاکتور، نمایه تامسون بودن و اسکاپوس بودن مجله توجه کنند.

برای اینکه در مورد نوشتن مقاله و پایان نامه بیشتر بدانید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

چگونه از پایان نامه مقاله در بیاریم

برای این که بتوانید مقاله از پایان نامه بنویسید بهتر است نکاتی که بیان می‌شود را رعایت کنید. برای نوشتن مقاله با استفاده از پایان نامه، نباید جزئیات نوشته شده در پایان نامه را در مقاله قرار ندهید. برای مثال در فصل سوم پایان نامه که مربوط به روش تحقیق است، روش‌های استفاده شده به صورت ابتدایی و جزیی توضیح داده شده است که نباید این توضیحات زیاد را در مقاله نوشت. اکثر محققان یک مقاله 10 صفحه‌ای را به یک پایان نامه 100 صفحه‌ای ترجیح می‌دهند.

سعی کنید بخش‌هایی که در پایان نامه خود نوشته‌اید را خلاصه کنید. و نتایجی را که از همه مهم‌تر است را در مقاله بیاورید. اگر پایان نامه شما شامل چندین مضمون است شما می‌توانید چندین مقاله از پایان نامه خود استخراج کنید.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی درآوردن مقاله از پایان نامه در این مطلب امکان پذیر است.

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه

نخستین مرحله برای استخراج مقاله از پایان نامه، این است که مجله موردنظر خود را انتخاب کنید. در انتخاب ژورنال حتماً به دامنه کاری مجله توجه کنید که به موضوع شما ربط داشته باشد. تفاوت اصلی بین مقاله و پایان نامه این است که در مقاله مباحث خاص به صورت کوتاه مورد بحث قرار می‌گیرد، در حالی که پایان نامه یک مطالعه عمیق در مورد یک موضوع است.

و پایان نامه برای گرفتن یک مدرک دانشگاهی نوشته می‌شود. پایان نامه از چند فصل (معمولاً 5 فصل) تشکیل شده درحالی که مقاله از چند بخش (معمولاً 7 بخش) تشکیل می‌شود. مقاله استخراج شده از پایان نامه در واقع نسخه کوتاه پایان نامه است و معمولاً حدود 10 صفحه طول دارد. در مقاله برخی از اطلاعات و ابزارهای ضروری توضیح داده می‌شود. از رفرنس‌های جدید پایان نامه در مقاله استخراجی از پایان نامه استفاده کنید.

اصول استخراج مقاله از پایان نامه دکتری در این مقاله ذکر شده است.

شما می‌توانید در حین این که پایان نامه خود را می‌نویسید، مقاله خود را هم نگارش کنید. چرا که فرآیند داوری برخی از مجلات طولانی است.

برای اینکه در مورد استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.