مزایای چاپ مقاله

مزایای چاپ مقاله

هنگامی که یک پژوهشگر و محقق در مورد یک موضوع تحقیق و آزمایشات مختلف انجام می‌دهد، باید نتایج داده‌های جمع‌آوری شده را تجزیه و تحلیل ‌کند و اطلاعات گردآوری شده را در جوامع علمی منتشر کند. یکی از راه‌ها برای انتشار تحقیقات، چاپ مقاله است. چاپ مقاله به انتشار دانش و پیشرفت علم کمک شایانی می‌کند. علاوه بر توسعه علم، چاپ مقاله برای نویسنده امتیازاتی دارد و چنین امتیازاتی سبب شده است که خیلی از دانشجویان و اساتید به دنبال چاپ مقاله در ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی با ضریب تاثیر و ایمپکت فاکتور بالا باشند. در این مطلب سعی شده تا مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان و اساتید را توضیح دهیم.

برای هماهنگی های لازم در خصوص ایندکس مقاله با شماره های ما در تماس باشید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان

در بسیاری از دانشگاه‌ها، نمره پایان نامه کارشناسی ارشد از 18 نمره حساب می‌شود و 2 نمره دیگر به چاپ مقاله تعلق می‌گیرد. اگر دانشجو بتواند مقاله خود را در مجلات معتبرتری چاپ کند، درصد بیشتری از این 2 نمره را کسب می‌کند. در واقع ضریب تاثیر مجله علمی که مقاله چاپ شده، تعیین کننده این نمره است. یکی دیگر از مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان این مقطع تحصیلی، قوی کردن رزومه تحصیلی در مصاحبه دکترا است. همچنین اگر شما بتوانید در دوره کارشناسی ارشد، مقاله چاپ کنید، شانس شما برای گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر افزایش می‌یابد.

چاپ مقاله در دوره دکترا امری ضروری است. چراکه دانشجویان دکترا برای دریافت مجوز دفاع از پایان نامه از دانشگاه، باید در مجلات معتبر مقاله چاپ کنند. علاوه براین چاپ مقاله در مجلات علمی با ضریب تاثیر بالا، نشان دهنده سطح علمی دانشجو در آن رشته است و به همین دلیل شانس وی برای گرفتن فرصت مطالعاتی از دانشگاه‌های خارجی بیشتر می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با سابمیت مقاله با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

مزیت‌های چاپ مقاله برای اساتید

تنها دانشجویان از مزایای چاپ مقاله استفاده نمی‌کنند. بلکه اساتید، دانشگاهیان و مدیران با چاپ مقاله می‌توانند ارتقای شغلی در دانشگاه و افزایش رتبه مدیریتی داشته باشند و حقوق و مزایای شغلی خود را افزایش دهند. همچنین چاپ مقاله، یک راه خوب برای شناخته شدن در زمینه موضوع مقاله و صاحب نظر بودن در جامعه علمی است.

بسیاری از دانشگه ها شرط استاد تمامی و عضو هیئت علمی دانکده را منوط به داشتن تعداد مشخصی مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی قرار داده اند.

با توجه به مزایای چاپ مقاله در مقاطع مختلف دانشگاه، بهتر است دانشجویان و دانشگاهیان قواعد مقاله نویسی را یاد بگیرند و در کارگاه‌های مقاله نویسی شرکت کنند.

برای کسب اطلاعات در مورد کارگاه مقاله نویسی با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.