سفارش نوشتن مقاله علمی پژوهشی

سفارش نوشتن مقاله علمی پژوهشی

در این مطلب قرار است عواملی بررسی شود که نهایتاً دانشجو یا محقق را به سمت “برون‌سپاری” و “سفارش نوشتن مقاله” می‌کشاند. برخی از دانشجویان ارشد و دکتری در حین تحصیل یا پس از فارغ‌التحصیلی درصدد نوشتن مقاله و سابمیت آن در یک ژورنال معتبر هستند، تا از مزایای چاپ مقاله در رزومه خود بهره‌مند گردند.

این کار با هر هدف و نیتی که انجام شود – درصورتی‌که درست و اصولی انجام شود- می‌تواند در پیشبرد علم بسیار مفید بوده و جامعه را از دستاوردهای آن بهره‌مند سازد. همین مطلب باعث شده که بیشتر دانشگاه‌های معتبر دنیا در جذب نخبگان از هم پیشی بگیرند. این دانشگاه‌ها، تمام هزینه‌های زندگی افراد نخبه را پرداخت می‌کنند تا بتوانند از مزایای پژوهش‌های علمی این افراد بهره‌مند شوند.

در بیشتر موارد، عنوان تحقیق –که معمولاً مسئله یا مشکل لاینحلی است- توسط دانشگاه‌ها یا شرکت‌ها ارائه می‌شود و این دانشجویان و محققان تحقیق خود را باهدف یافتن راه‌حلی برای مشکل مطرح‌شده آغاز می‌کنند. هزینه‌های مربوط به تحقیق توسط دانشگاه و یا شرکت‌های مذکور تأمین می‌شود. و دانشجو دغدغه‌ای بابت پرداخت هزینه تحقیق و همچنین هزینه‌های زندگی ندارد. و تنها تمرکز و دغدغه او انجام تحقیق به بهترین روش ممکن است.

برای دانستن دلایل اصلی رد شدن مقاله این مطلب را بخوانید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

تفاوت نگرش به پژوهش و محقق در کشورهای توسعه‌یافته با کشورهای جهان‌سوم

به‌طورکلی می‌توان گفت در کشورهای توسعه‌یافته، در مقایسه با کشورهای جهان سوم، به دلایل مختلفی انجام تحقیقِ درست و اصولی بسیار سهل و ممکن است. مثلاً در رشته‌های مدیریت، مالی و حسابداری، به دلیل، قوانین موجود در خصوص نهادها و شرکت‌ها، شفاف‌سازی به‌طور کامل انجام می‌شود و محققان اغلب مشکل چندانی در خصوص جمع‌آوری داده‌ها ندارند و به همین سبب ضرورتی برای داده سازی وجود ندارد.

بیشتر مؤسسات، شرکت‌ها و دانشگاه‌ها با دانشجویان و محققان همکاری‌های لازم را به عمل آورده و ملزومات تحقیق را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. زیرا همه‌ی آن‌ها کاملاً به این موضوع اشراف دارند که نتایج تحقیق می‌تواند تمام بخش‌های جامعه را بهره‌مند سازد. و نیز می‌تواند از هزینه‌هایی که به سبب حل نشدن مشکل ایجاد می‌شود بکاهد.

برای دانستن دلایل فروش مقاله آماده چاپ این مطلب را بخوانید.

با قاطعیت می‌توان گفت تمام پیشرفت‌های علمی در رشته‌های مختلف مدیون همین تحقیقات و پژوهش‌های آکادمیک است. و اساساً یکی از دلایل پیشرفت روزافزون کشورهای توسعه‌یافته اهمیت دادن به نخبگان و محققان و دلایل پسرفت کشورهای جهان سوم، بی‌اهمیتی به موضوع تحقیق و پژوهش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سرقت ادبی این مطلب را مطالعه کنید.

اساساً در کشورهای جهان سوم اگر محققی بخواهد کار تحقیقی را شروع کند دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شود که جمع‌آوری داده یکی از آن‌هاست. به‌ویژه داده‌های مالی که تحلیل آن‌ها می‌تواند نقش بسزایی در اقتصاد داشته باشد. همچنین در رشته‌های آزمایشگاهی هزینه‌های آزمایش و جمع‌آوری نمونه‌ها بسیار بالا بوده و در برخی موارد تنها بعضی از سازمان‌ها ابزار لازم برای این پژوهش‌ها رادارند که شاید به صلاحدید خودشان این ابزار را در اختیار محقق قرار ندهند.

برای سفارش نوشتن مقاله دانشجویی با ما در ژورنال یاب تماس بگیرید.

مسیر تحقیق و پژوهش در کشورهای جهان سوم بسیار صعب‌العبور‌می باشد، از سوی دیگر برای پیشرفت و رسیدن به برخی از اهداف علمی، داشتن یک کار پژوهشی که در یک ژورنال معتبر چاپ‌شده باشد مزیت بزرگی محسوب می‌شود و گاهی اوقات جزء ملزومات کار است. همین امر افراد را وادار می‌کند که به سمت انجام تحقیق بروند اما در همان ابتدای کار به‌دشواری های موجود پی برده و ناامید می‌شوند.

اگر نمیدانید مقاله علمی پژوهشی چیست این مطلب را مطالعه کنید.

به‌تبع همین مسئله افراد و مؤسساتی سر برمیاورند تا این افراد را برای رسیدن به اهدافشان یاری نمایند. محققان به این مؤسسات سفارش نوشتن مقاله را می‌دهند و مابقی کار را به دست آن‌ها می‌سپارند. این کار کاملاً غیرقانونی است.

اما فارغ از مباحث اخلاقی و یا قانونی این کار، می‌توانیم چنین برداشت کنیم که تناقض موجود بین “اهمیت ندادن به مسئله تحقیق و شخص محقق” و از سوی دیگر “قرار دادن امتیازاتی برای چاپ مقالات علمی در مراحل مختلف تحصیلی و شغلی”، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را به سمت برون‌سپاری کار تحقیقاتی می‌کشاند. کاری که لزوماً باید توسط خود محقق صورت گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحلیل آماری مقاله این صفحه را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.