پذیرش مقاله | ISI | علمی پژوهشی

پذیرش مقاله | ISI | علمی پژوهشی

گواهی پذیرش مقاله علمی در چاپ مقاله ژورنال بسیار مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است. این موضوع نشان می دهد که نویسنده از نظر علمی و پژوهشی بسیار قابلیت خوبی دارد. گواهی پذیرش مقاله در مجلات علمی داخلی و بین المللی در هر مقالهای پذیرش نمی شود و فقط در زمینه ی تحقیقات و مطالعاتی که صورت گرفته است بر اساس معیار هایی برای انتشار، در پروسه ی ارزیابی و داوری به تایید سردبیر و تحریریه و هیئت داوران می رسد که در نتیجه مجوز مورد نظر را دریافت می کند. گواهی پذیرش مقاله برای نویسندگان یک اعتبار به حساب می رود که دارای عملکرد عالی آنان است.

برای کسب اطلاعات از تفاوت مقالات ژورنالی و مقالات کنفرانسی با ما در تماس باشید.

بنابراین ژورنال های علمی و بسیاری از مجلات بین المللی به همین آسانی هر مقاله ای را پذیرش نمی کنند این کار تنها در زمانی صورت می گیرد که تمامی معیار های مورد نظر مجلات به درستی رعایت شده باشد. بنابراین در این سایت با کمک بهترین نیروی های کاری که در زمینه ی چاپ مقاله سال ها تجربه دارند، می توانید تمامی این مراحل را به درستی طی کنید. گواهی پذیرش مقاله می دانیم برای شما به عنوان یک پژوهشگر چقدر دارای اهمیت است، ما با کمک نیروی خوب خود می توانیم به شما کمک کنیم تا گواهی پذیرش مقاله را به خوبی کسب کنید. نیازی نیست نگران طی کردن این مراحل باشید تیم ما در کنار شما قرار دارد تا بتوانید بدون هیچ مشکلی کارهایتان را انجام دهید و به آن معنا بخشید. در این سایت ما اعتقاد داریم که کار ها باید به درستی بدون هیچ مشکلی انجام گیرد. گواهی پذیرش مقاله یکی از همان مسائلی است که ما به آن اعتقاد داریم و می دانیم بسیار دارای اهمیت است و باید به آن توجه داشت. زیرا شما پژوهشگران گرامی با سال ها تلاش بر یک پروژه می خواهید گواهی پذیرش مقاله را کسب کنید و این کار با کمک تیم ما به شما قطعا میسر خواهد بود.

برای اطلاع از تاثیر چاپ مقاله در قبولی مقطع دکتری با شماره های ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان پذیرش مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مراحل پذیرش مقاله​

شاید با خود فکر کنید که نوشتن مقاله کار بسیار سختی است و حتی شاید نمی دانید برای نوشتن مقاله باید به چه نکاتی توجه کنید. برای نوشتن مقاله باید اطلاعات ایده کافی برای نوشتن داشته باشید. یکی از موضوعات مهمی که باید در نظر بگیرید، ژورنال و مجله مناسبی را برای چاپ مقاله است. بعد از اینکه مقاله مورد نظر خود را نوشتید، باید موضوع مورد نظر را به آن ژورنال ارسال کنید. بنابراین نیاز است که حتما ژورنال ها را به درستی بشناسید تا بتوانید مقاله ی خود را به آن بفرستید. بعد از اینکه مقاله را به ژورنال مورد نظر فرستادید، مقاله شما وارد مراحل ارزیابی می شود  و توسط ادیتور و سردبیر مورد بررسی قرار می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با ژورنال یاب  با ما در تماس باشید.

هزینه هایی هم برای چاپ مقاله در ژورنال های مختلف وجود دارد. که باید آن ها را هم در نظر بگیرید.

مجلات به انواع مختلفی تقسیم می شوند که باید طبقه بندی های لازم درباره چاپ مقالات را در هر ژورنال بدانید. اکسپت مقاله یکی از مهم ترین موضوعاتی که هر پژوهشگری می خواهد به آن مرحله برسد. اکسپت در انگلیسی به معنی قبول است.  اگر مقاله شما توسط مجله منتشر شده باشد یعنی مقاله شما اکسپت شده است.

اگر می خواهید در این زمینه به خوبی موفق شوید و ایده ی خود را به یک مقاله تبدیل کنید و سپس برای یک مجله بفرستید تا اکسپت شود. می توانید برای این کار با کمک تیم ما مراحل را به درستی طی کنید و خیالتان بابت مراحل پذیرش مقاله راحت باشد. باید سعی داشته باشید که مراحل پذیرش مقاله را به درستی طی کنید تا مقاله شما از سمت ژورنال پذیرفته شود.

طبیعتا یک سری بازنگری و ویرایش هایی برای مقاله وجود دارد، می توانید برای این کار از تیم ما کمک بگیرید. تیم ما با تخصص خود می تواند به شما کمک کند تا بازنگری های نسبت به آن داشته باشند. برای پذیرش مقالات در مجلات مهم و معتبر باید اطلاعات کافی داشته باشید، زیرا این امر باعث می شود تا شما مراحل پذیرش مقاله را به خوبی طی کنید.

برای سفارش ژورنال فایندر به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

تمامی مراحل پذیرش مقاله توسط تیم ما انجام می گیرد بدون اینکه مشکلی در آن زمینه داشته باشید. بنابراین باید در نظر بگیرید که مراحل پذیرش مقاله، مراحل سختی است که شاید اگر برای اولین بار دارید این کار را انجام می دهید به خوبی آمادگی لازم را نداشته باشید. بنابراین تیم ما به بهترین شکل ممکن مانند پشتیبان در کنار شما است تا مراحل پذیرش مقاله را برای شما به خوبی شرح دهند و کار های مهم در آن زمینه را به خوبی برای شما ارائه کنند.

برای کسب اطلاعات اکسپت مقاله با شماره های درج شده تماس بگیرید.

هزینه پذیرش مقاله

برای چاپ مقاله باید هزینه ای را در نظر بگیرید. بنابراین شاید برای شما سوال باشد که هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی به چه صورت است؟ تیم ما در کنار شما با کمک دانش تخصص خود به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه می کند و در کمترین هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی این کار را میسر می سازد. 

هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی در هر ژورنال با یک دیگر فرق دارد باید این موضوع را در نظر بگیرید. یکی از مهم ترین اقدامات شما قبل از ارسال مقاله این است که ژورنال مورد نظر خود را بیابید، سپس مقاله را ارسال نمایید. هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی در کمترین حالت ممکن ارائه می شود. بدون این که مشکلی در ارسال و پرداخت آن وجود داشته باشد، تیم ما در کنار شما به روند کار های مربوطه رسیدگی می کنند.

برای آشنایی بیشتر با سابمیت مقاله با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

علاوه بر چاپ مقاله، ژورنال یاب به شما در زمینه ویرایش، ترجمه، پارافرایز، پیدا کردن مجله مناسب برای چاپ مقاله کمک می کند.

نیازی به نگرانی در زمینه هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی نیست، زیرا ما می توانیم در کمترین زمان، و کمترین هزینه این کار را برای شما به سرانجام برسانیم.

برای مشاهده لیست مجلات علمی پژوهشی نمایه شده در ISC از این مطلب دیدن نمائید.

هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی در هر مجله دارای نرخ های متنوعی است. البته شاید با کمی تحقیق و تجسس بتوانید مجلاتی را بیابید که کاملا رایگان باشند، فرقی نمی کند چه مجله ای هستند، برخی خارجی و برخی دیگر داخلی هستند. در این مقالات نیازی نیست، هزینه ای را ارائه کنید.

البته هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی در ژورنال های خارجی بسیار بیشتر است. همانطور که گفته شد این هزینه ها در هر ژورنال دارای تفاوت هایی است. اگر می خواهید در کمترین هزینه ی ممکن این کار را انجام دهید می توانید به تیم ژورنال یاب اطمینان کنید.

هر هزینه ای در زمینه چاپ مقاله وجود داشته باشد با ژورنال یاب کمترین قیمت ها را خواهد داشت. چه در زمینه چاپ مقاله چه در زمینه ی ویرایش و…

هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی در ژورنال یاب نسبت به دیگر رقبا در این زمینه هم دارای کیفیت است و هم هزینه ی مناسب تری دارد. بهترین کیفیت ها را حتی در زمینه هزینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی با ژورنال یاب میسر خواهد شد.

برای هماهنگی های لازم در خصوص ایندکس مقاله با شماره های ما در تماس باشید.

گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی

گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی یکی از مهمترین موضوعاتی است که بسیاری از دانشجویان می خواهند در آن زمینه به چاپ مقالات علمی و پژوهشی خود بپردازند. شاید در این راستا نیاز به همراهی یک تیم خبره داشته باشند. تیمی که می توانند با دانش و تخصص خود برای شما گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی را اخذ کنند. همانطور که می دانید گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی می تواند برای شما پژوهشگران یک موقعیت به شمار برود.

برای پذیرش مقاله پزشکی از این مطلب دیدن نمائید.

گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی توسط کسانی که توانسته اند مقالات خود را در ژورنال های معتبر چاپ کنند، دریافت خواهد شد. بنابراین می دانیم این موضوع چقدر برای شما دارای اهمیت است. بنابراین برای اینکه کار ها به درستی انجام شود باید بتوانید به یک تیم مناسب در این زمینه که می تواند به چاپ، ویرایش، ترجمه، ارائه پارافرایز و… بپردازند، اطمینان کنید. و آن تیم خبره، تیم معروف ژورنال یاب است. که می توانند برای شما گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی را تضمین کند. در واقع شما با همراه شدن به این تیم دریافت گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی را صد درصد علنی بدانید. زیرا تیم ژورنال یاب با توجه به نیروی بسیار خبره ای که دارد می تواند این مراحل را به خوبی طی کند و موفق باشد.

برای پذیرش مقاله دنداپزشکی از این مطلب دیدن نمائید.

برای اینکه بتوانید گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی دریافت کنید باید سعی داشته باشید، خیالتان را بابت اکسپت مقاله راحت تر سازید. اکسپت مقاله هم به این صورت است که باید در ابتدا مقاله به سردبیر در سایت فرستاده شود که ژورنال مورد نظر از طریق ایمیل فایل را دریافت خواهد کرد. شما برای اکسپت مقاله می توانید ویژگی های مربوط به اکسپت مقاله را در سایت ملاحظه کنید. نامه ای که از سوی نشریات علمی مورد پذیرش قرار می گیرد باید با وجود داشتن مهر گرم به امضای سردبیر باشد.

بنابراین می دانیم این مراحل چقدر برای پژوهشگران دارای اهمیت است بنابراین با کمک تیم ژورناب می توامی تمامی این مراحل را برای شما آسان تر سازیم. یکی از مهم ترین موضوعاتی که برای بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران دارای اهمیت است اخذ گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی است. بنابراین برای موفق شدن در این زمینه باید توجه داشته باشید که چگونه این مراحل را طی کنید و از چه روش های بهره جویید. گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی توسط تیم ژورنال یاب به گونه ای ارائه می شود که می توانید روش های مربوطه را اخذ کنید و در آن راستا موفق شوید.

برای چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی

 یکی از سوالاتی که بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران در این زمینه می پرسند مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی است. که تا چه زمانی باید منتظر اکسپت مقاله بمانند. برای پاسخ دادن به سوال مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی باید بگوییم که زمان قطعی انتشار یک مقاله بسیار سخت است و نمی توان برای آن بازدهی را مشخص کرد. همانطور که می دانید مجلات با یکدیگر متفاوت هستند و یکی از مهم ترین کارهایی که از شما می خواهیم این است که حتما نسبت به ژورنال مورد نظر تحقیقات لازم را به جا بیاورید. در واقع باید بدانید که مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی چقدر است. این کار به شما این امکان را می دهد که برنامه ریزی خود را نسبت به چاپ یک مقاله بتوانید به درستی ارائه کنید. مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی گفتیم در هر ژورنال مانند یکدیگر نیست. اما شما برای این کار می توانید با تیم متخصص ژورنال یاب همراه شوید، زیرا یکی از کار های مهمی که ژورنال یاب انجام می دهد این است که می تواند در یک بازه مشخص کار چاپ مقاله شما را محاسبه کند. ژورنال یاب می تواند با قابلیت پشتیبانی که دارد، با راحتی ژورنال مورد نظر شما را بیابد. علاوه بر آن می توانید ویرایش، ترجمه، پارافرایز مقاله خود را به تیم ما بسپارید. هیچ نگرانی بابت آن نداشته باشید زیرا ژورنال یاب می تواند مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی شما را با کمک تیم پشتیبانی و خبره خود به خوبی و راحتی مشخص سازد.

وقتی مقاله مورد نظر را نگارش کرده باشید باید از ویژگی های مربوط به نگارشی زبان انگلیسی و دیگر موضوعاتی که هر ژورنال برای هر مقاله مدنظر دارد را رعایت کنید، تیم ما در این بخش در کنار شما خواهد بود. بعد از اتمام این کار ها باید مقاله را سابمیت کنید که ابتدا ادیتور آن را ارزیابی می کند اگر مقاله خوب باشد آن را می پذیرد اگر نه با سردبیر مجله مشورت می کند. برای این که این پروسه طولانی نشود، می توانید مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی را به ژورنال یاب بسپارید، زیرا ژورنال یاب با دقت بالایی کار های مربوط به مقاله را برای شما به سرانجام می رساند.

نمونه نامه درخواست پذیرش مقاله

نمونه نامه درخواست پذیرش مقاله به این موضوع ارتباط دارد که نگارش مقاله در چه زمانی به پایان رسیده است. بسیاری از پژوهشگران احساس می کنند که 80 تا 90 درصد کار های مربوط به نگار مقاله به اتمام رسیده است در صورتی که شاید تنها 50 درصد آن به اتمام رسیده باشد. مهم ترین کاری که در یک مقاله علمی اتفاق می افتد این است که بتوانند مقاله مورد نظر را چاپ کنند. بسیاری از پژوهشگران و محققانی که برای چاپ و انتشار مقاله دست به اقداماتی می زنند باید اطلاعات کافی درباره ی قوانین مربوط به ژورنال داشته باشند. نمونه نامه درخواست پذیرش مقاله می تواند به ما نشان دهد که در چه فرمت هایی باید مقاله مورد نظر را ارائه کرد.

نمونه نامه درخواست پذیرش مقاله می تواند نمونه ی مهمی است که می توانیم با کمک نیروی متخصص خود آن را به سرانجام برسانیم. نمونه نامه درخواست پذیرش مقاله از سوی شما که انتخاب می شود دارای ویژگی هایی است که باید زیر نظر اشخاصی صورت گیرد که بتوانند در آن زمینه به خوبی فعالیت کنند، و چه کسی بهتر از ژورنال یاب که می تواند با توانایی های علمی و دانشی که در این زمینه دارد به بهترین شکل ممکن کار ها را دنبال کند و شرایط را برای دریافت نمونه نامه درخواست پذیرش مقاله برای شما ایجاد کند. نمونه نامه درخواست پذیرش مقاله را می توانید با ژورنال یاب به صورت تضمینی دریافت کنید. موارد دیگری چون پذیرش مقاله هم از وظایف ژورنال یاب است که به راحتی برای شما ارائه می دهد.

نیازی به نگرانی در زمینه پذیرش مقاله و مسائل مربوط به آن نداشته باشید زیر ژورنال یاب با بهترین نیروی متخصص خود در زمینه چاپ مقاله می تواند شرایط را برای شما بهتر سازد. برای چاپ مقاله هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا تمامی مراحل چاپ مقاله را ژورنال یاب برای شما ارائه می دهد.

پذیرش مقاله علمی پژوهشی

بسیاری از پژوهشگران و دانشجویان علاقه ی بسیاری دارند که بتوانند از یک ژورنال معتبر علمی پذیرش بگیرند، بسیاری از افراد این کار نشد می دانند، زیرا احساس می کنند در این زمینه بسیار ناتوان هستند و هرگز نمی توانند مراحل پذیرش مقاله را به درستی پیش ببرند. پذیرش مقاله علمی پژوهشی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید زیر نظر گروهی انجام بگیرد که بتوانید مراحل مربوط به آن را به درستی پیش ببرید. پذیرش مقاله علمی پژوهشی از سوی ما برای شما پژوهشگران شامل، ترجمه، ویرایش متن، پارافرایز، یافتن یک ژورنال مناسب برای رشته ی شما است. که در صورت انجام ندادن روش ها و مراحل مربوط به آن می توانید با ژورنال یاب همراه شوید. پذیرش مقاله علمی پژوهشی دارای مراحل مهمی است که هرکسی از پسش بر نمی آید. بنابراین باید به یک تیم خبره کار های خود را ارائه کنید تا بتوانید مسائل مربوطه را بهتر درک کنید. پذیرش مقاله علمی پژوهشی یکی از مهم ترین کار هایی است که باید به درستی در مراحل چاپ مقاله انجام گیرد. بنابراین شما حتما نیاز دارید به تیم ما که بتوانید روش های مربوطه را اتخاذ کنید. شما برای پذیرش مقاله علمی پژوهشی نیاز دارید که یک ژورنال مناسب بیابید. این کار را می توانید توسط ژورنال یاب انجام دهید. پذیرش مقاله علمی پژوهشی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید رزومه ی خود را ارتقا دهید که برای این کار هم باید بتوانید به خوبی مقاله را نگارش کنید و طبق قوانین ژورنال مورد نظر رفتار کنید تا بتوانید پذیرش مقاله علمی پژوهشی را دریافت کنید.

اگر فکر می کنید مراحل اولیه چاپ مقاله و پذیرش مقاله علمی پژوهشی را نمی توانید به خوبی ارائه کنید بهتر است که از ژورنال یاب در این زمینه کمک بگیرید. ما می توانیم با کمک بهترین نیروی خود در زمینه پذیرش مقاله علمی پژوهشی روش های مربوط به مراحل چاپ مقاله را ارائه کنیم و به بهترین شکل ممکن کار ها را ارائه کنیم. پذیرش مقاله علمی پژوهشی دارای مراحلی است که با توجه به این موضوع که می دانیم شما هیچ تجربه ای در این کار ندارید بهتر است از یک تیم با تجربه کمک بگیرید.

پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی

تیم ژورنال یاب مفتخر است که با سال ها تلاش در زمینه علمی پژوهشی توانسته است به یکی از بهترین تیم های ارائه کنند خدمات انواع چاپ مقاله بدل گردد. بنابراین می توانیم ارائه کنیم که تیم ژورنال یاب پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی را برعهده گرفته است و می تواند مراحل چاپ مقاله را به بهترین شکل برای شما ارائه کند. پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی برای بسیاری از پژوهشگران و دانشجویان دارای اهمیت است بنابراین می توانیم به شما نشان دهیم که در این زمینه چقدر با سرعت می توانیم کار ها را به بهترین شکل ممکن ارائه کنیم بدون اینکه مشکلی در آن زمینه وجود داشته باشد. پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی یکی از مهم ترین کار هایی است که تیم ژورنال یاب آن را به خوبی به سرانجام می رساند. بدون این که هیچ مشکلی در آن زمینه وجود داشته باشد و یا بدون هیچ نگرانی برای نویسندگان مقالات این کار ها به خوبی انجام می گیرد. ما می دانیم که پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی یکی از آرزوهای قلبی هر پژوهشگری است که می خواهد هر چه سریعتر به ثمر بنشیند. اما لازم است از همین جا به تمامی نویسندگان و پژوهشگران بگوییم که خیالتان بابت پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی راحت باشد زیرا ژورنال یاب متشکل است از بهترین و خبره ترین افرادی که در این زمینه تبحر ویژه دارند و از دانش اختصاصی برخوردار هستند.

پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی یک نیاز مبرم برای تمامی پژوهشگران است. ما می دانیم که چقدر این موضوع برای شما دارای اهمیت است، زیرا برای داشتن رزومه ای خوب از نظر کاری و از نظر تحصیلی شما را راضی می گرداند و می تواند مانند پلی باشد به سوی پیشرفت.

پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی را تنها با اطمینان به ژورنال یاب می توانید به حقیقت برسانید. با ما در زمینه های چاپ مقاله و مراحل چاپ مقاله همراه باشید.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

مجلات بسیاری وجود دارند که در سال مقالات بسیاری را به چاپ می رسانند، این ژورنال ها و مجلات می توانند مجلات داخلی و یا مجلات خارجی باشند.  چنانچه شما می خواهید پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی را داشته باشید فقط کافی است که با کمک تیم ژورنال یاب این کار را به راحتی به پایان برسانید. پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی می تواند یک موقعیت بسیار خوبی برای تمامی افرادی باشند که می خواهند ایده های خود را در مجلات علمی و پژوهشی چاپ کنند.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی برای شما توسط ژورنال یاب انجام می گیرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن کار های مربوط به آن را به سرانجام برسانید. ژورنال یاب با کمک تیم خبره خود می تواند برای شما این موقعیت را ایجاد کنید تا بتوانید با روش های مهم و قوانینی که در هر ژورنال وجود دارد، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی را داشته باشید. تیم ما می تواند با کمک به شما در زمینه ی ترجمه، ویرایش، پارافرایز، پیدا کردن ژورنال مناسب روش های مربوط به تحقیق را و چاپ مقاله را آسان تر سازد در نتیجه همین امر باعث می شود تا پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی را برای شما آسان تر سازند.

اگر می خواهید خیلی راحت تر و آسان تر روش های مربوط به چاپ مقالات را پیش بگیرید بهتر است که در زمینه ی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی با مشاورین و پژوهشگران ژورنال یاب مشورت های لازم را داشته باشید. ژورنال یاب می تواند به شما کمک کند تا مراحل چاپ مقاله را به خوبی پشت سر بگذارید. بنابراین با کمک ژورنال یاب و روش هایی که می تواند این کار ها را برای شما راحت تر به سرانجام برساند، می توانید پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی را به نیروی متخصص ژورنال یاب بسپارید.

پذیرش و چاپ مقاله

بعد از اینکه توانستید قوانین مربوط به ژورنال ها را در زمینه ی نگارش رعایت کنید نوبت به پذیرش و چاپ مقاله می رسد. شما باید اطمینان حاصل کنید که مقاله ی شما از نظر نوشتار و محتوا می تواند به مرحله چاپ برسد. بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید می توانید برای پذیرش و چاپ مقاله اقدام کنید. پذیرش و چاپ مقاله می تواند به شما برای داشتن رزومه کمک کند. در صورتی که احساس کردید، مقاله ی شما برای چاپ آماده نیست، می توانید با کمک ژورنال یاب، ترجمه، ویرایش، پارافرایز، یافتن یک مجله مناسب را برای کار خود در نظر بگیرید. بنابراین هیچ جای نگرانی بابت نوشتن و متن مقاله نیست چرا که ژورنال یاب با کمک تیم متخصص خود می تواند به شما در آن زمینه کمک های بزرگی را ارائه کند. پذیرش و چاپ مقاله هم در مرحله بعدی قرار دارد از این جهت دارای اهمیت است که می توانیم به بهترین شکل ممکن شرایط مربوط به پذیرش و چاپ مقاله را ایجاد کنیم. چرا که می دانیم برای اینکه مقاله مورد نظر پذیرش شود باید نظر ادیتور و داور را جلب سازد. ما می دانیم که با کمک ژورنال فایندر می توانیم پذیرش و چاپ مقاله را به سرانجام برسانیم.

پذیرش و چاپ مقاله یکی از مهم ترین مواردی است که هر پژوهشگر می خواد. البته مهم ترین مسئله چاپ مقاله است که شاید شما ندانید کدام ژورنال برای شما مناسب است که بتوانید مقاله خود را چاپ کنید بنابراین در اینجاست که ژورنال یاب به کمک شما می آید و با وجود اینکه می داند هر ژورنال چه روندی را پیش گرفته است می تواند به شما برای پذیرش و چاپ مقاله کمک های بسیاری را ارائه دهد. بنابراین با نیروی متخصصی که در ژورنال یاب مشغول ارائه خدمات در زمینه چاپ انواع مقالات در ژورنال های داخلی و خارجی است می توانید روند پذیرش و چاپ مقاله را آسان تر سازید.

پذیرش و چاپ مقاله یکی از خواسته های مهم ماست که بتوانیم با تکیه بر توانایی های خود هرچه سریع تر آن را برای شما محققین فراهم آوریم.

پذیرش مقاله داخلی

همانطور که می دانید مجلات داخلی هم بسیار دارای ارزش معتبری هستند که در سال نویسندگان و پژوهشگران بسیاری مقالات خود را به مجلات داخلی میفرستند. بنابراین اگر شما می خواهید پذیرش مقاله داخلی را داشته باشید باز هم مانند مقالات خارجی باید بتوانید قوانین مربوط به نگارش و ژورنال داخلی را رعایت کنید. اگر در این زمینه هم تخصصی ندارید و یا از تجربه کافی برخوردار نیستید می توانید از ژورنال یاب کمک بگیرید. پذیرش مقاله داخلی توسط ژورنال یاب برای شما عزیزان این امکان را فراهم می آورند تا روند پذیرش مقاله داخلی به سرعت اتفاق بیفتد. بنابراین اگر می خواهید روش های مربوط به نگارش و ارائه مقاله بهتر اتفاق بیفتد در واقع اگر می خواهید پذیرش مقاله داخلی به بهترین روش بدون این که مشکلی را برای شما به وجود آورد اتفاق بیفتد می توانید از ژورنال یاب کمک بگیرید. پذیرش مقاله داخلی با کمک نیروی متخصص ژورنال یاب می تواند به شما کمک کند تا بتوانید با هزینه کمتری مقاله خود را در یک ژورنال داخلی چاپ کنید.

وقتی ژورنال یاب می تواند به آسانی پذیرش برای مقالات خارجی را برای شما فراهم کند، پذیرش مقاله داخلی برای ژورنال یاب مانند آب خوردن است!

روش های سختی برای پذیرش مقاله داخلی وجود دارد که شاید شما تنها همان را بلد باشید. اما برای ژورنال یاب هزاران راه وجود دارد که بتوانید این روند پذیرش مقاله داخلی را برای شما با سرعت بیشتری انجام دهد. مطمئنا شما تجربه ی زیادی در این زمینه ندارید، بنابراین برای پذیرش مقاله داخلی باید سعی داشته باشید بتوانید روش های مربوطه را به بهترین شکل ممکن پیاده کنید در صورت ندانستن و اطلاعات کافی در آن زمینه نداشتن می توانید از ژورنال یاب کمک بگیرید، زیرا تقاضای اشتباه شما باعث کشته شدن وقت می شود. بنابراین سعی داشته باشید زمان را برای پذیرش مقاله داخلی در نظر بگیرید و دلسوز وقت و زمان باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پذیرش مقاله در مجلات داخلی از این مطلب دیدن نمائید.

پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی

اگر می خواهید پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی را از آن خود کنید بهتر است که موقعیت های مربوطه و همچنین قوانین مربوط به ژورنال ها را بدانید. اگر تجربه ی زیادی در زمینه پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی ندارید می توانید از ژورنال فایندر کمک بگیرید.

پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی توسط ژورنال یاب به شما می تواند کمک کند تا بتوانید وقت خود را اشتباها در آن زمینه تلف نکنید. زیرا همانطور که می دانید اگر مقاله را برای ژورنالی بفرستید و آن ژورنال مقاله شما را ریجکت کند هرگز نمی توانید مقاله ی خود را برای آن ژورنال بفرستید. بنابراین پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی توسط ژورنال یاب این امکان را برای شما فراهم می آورد تا خیالتان بابت پذیرش مقاله راحت تر باشد.

تیم ما با تخصصی که در زمینه پذیرش مقاله دارد می تواند به شما کمک کند تا پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی را داشته باشید.

پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی به شما کمک می کند تا خیالتان بابت کار های مربوط به رزومه راحت تر باشد و سریع تر بتوانید برای آن برنامه ریزی داشته باشید.

مقالات علمی را زمانی می توان معتبر دانست که توسط یک یا چند مجله چاپ شود یا توسط موسساتی علمی پذیرفته شوند. و یا توسط سایت های معتبر و مربوط به تخصص خود انتشار داده شوند. در برخی از موارد، فرد ممکن است نیاز سریع به انتشار و گرفتن پذیرش سریع مقاله از مجلات علمی پژوهشی داشته باشد. در این صورت باید چه کار کرد؟ بهترین و مطمئن ترین راه راهنمایی گرفتن از کسانی است که حداقل یکبار تجربه چاپ مقاله در مجلات معتبر را داشته و چم و خم راه را می‌دانند. شاید بپرسید چرا باید حتما از کسانی راهنمایی گرفت و یا درخواست کمک کرد. در این مقاله سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم.

اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی

اگر می خواهید اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی داشته باشید، بهتر است که سعی در کسب کردن اطلاعات در آن زمینه داشته باشید. زیرا اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی بسیار دارای اهمیت است و باید بتوانید روش های مربوط به ارسال مقاله را برای یک ژورنال در آن زمینه بدانید.

اگر می خواهید اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی داشته باشید، و هیچ اطلاعاتی در آن زمینه ندارید می توانید از تیم تخصصی ما در این زمینه کمک بگیرید زیرا همانطور که می دانید با کمک تیم ما می توانید روند اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی را سریع تر سازید و اگر بتوانید اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی را به سریعترین حالت ممکن دربیاورید، خیالتان بابت چاپ مقاله راحت تر می شود و می توانید بهتر برای دیگر کار های خود در آن زمینه تصمیم بگیرید. اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی توسط ژورنال یاب برای شما با کمترین هزینه خواهد بود. اگر نمی دانید چگونه می توانید اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی را به انجام برسانید می توانید با ژورنال یاب در ارتباط باشید. ژورنال یاب با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ممکن به شما کمک می کند تا در این راستا بتوانید بهتر گام بردارید. مهم نیست چقدر تجربه دارید و برای بار چندم است که برای ژورنالی مقاله می فرستید، شاید شرایطی وجود داشته باشد و شما برای اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی به مشکل برخوردید، از آن جایی که مشکلات پیش آمده در زمینه اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی بسیار مشکل است بهتر است از یک نیروی متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید بهتر مقاله خود را به چاپ برسانید. اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی می تواند برای شما یک موقعیتی را ایجاد کند تا بتوانید رزومه ی خود را به مرحله بالاتری ارتقا بدهید، بنابراین اگر این موضوع برای شما بسیار دارای اهمیت است با تیم ما در میان بگذارید و از مشاورین تیم ما مشورت های لازم را اتخاذ نمایید.

چرا یک راهنما برای پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی لازم است؟

برای پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی نمی توان به خود یا یک نفر متکی بود. زیرا اولا برای پذیرش سریع مقاله علمی پژوهشی لازم است که هر کدام از اعضای گروهی که نوشتن و ارسال مقاله را بر عهده گرفتن کاری را انجام دهند تا تمام این کارها سریعتر انجام گیرد. مثال بارزش مانند کاری است که نرم افزار دانلود منیجر در کامپیوتر می کند. این نرم افزار با بخش بخش کردن فایل موردنظر، هرکدام را جدا جدا دانلود می کند سپس آن را در نهایت به هم می‌چسباند و فایل را تحویل می دهد. در این جا نیز این اتفاق می افتد.

مورد دیگر برای پذیرش مقالات علمی در مجلات خارجی این است که برای انتشار مقاله در برخی از ژورنال‌ها باید به حساب مجله هزینه سابمیت و چاپ مقاله را به دلار و یا یورو واریز کرد و با توجه به مشکلات ارسال پول در ایران، این راهنمایی ها می توانند به شما کمک کنند تا این روند بسیار سریع تر انجام شده و منجر به چاپ مقاله در کوتاه‌ترین زمان شود.

از طرف دیگر، در فرآیند چاپ مقاله ممکن است نیاز به مکاتبه با داوران مجله باشد.

مشورت با افراد باتجربه و یا شرکت در کارگاه‌های مقاله نویسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه کارهای مقاله، از نگارش تا چاپ مقاله را آموزش ببینید. 

گرفتن پذیرش مقاله

ما می دانیم که شما چقدر دوست دارید برای گرفتن پذیرش مقاله روش های را امتحان کنید. گرفتن پذیرش مقاله  برای کسانی که می خواهند حرفی برای گفتن در زمینه های پژوهشی داشته باشند، بسیار دارای اهمیت است. بنابراین اگر شما هم یکی از همان نویسندگان و پژوهشگران هستید و می خواهید برای گرفتن پذیرش مقاله اقداماتی را انجام دهید. می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم که حتما از کسانی در این زمینه مشاوره بگیرید که با سال ها تلاش در زمینه گرفتن پذیرش مقاله تلاش کرده اند و می توانند برای شما اقدامات بسیاری را در نظر بگیرند. ژورنال یاب بی صبرانه منتظر است که با تیم متخصص خود برای شما در زمینه گرفتن پذیرش مقاله  کمک های ارزنده ای را به شما ارائه کند. گرفتن پذیرش مقاله  کار سختی نیست، مگر اینکه شما تجربه ای در این زمینه نداشته باشید و اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نکرده باشید. بنابراین ما به شما برای گرفتن پذیرش مقاله کمک های را ارائه می کنیم بدون اینکه وقت شما در آن زمینه گرفته شده باشد. گرفتن پذیرش مقاله  می تواند به شما کمک کند تا بتوانید از هزینه های اضافی جلوگیری کنید و فقط هزینه های مربوط به گرفتن پذیرش مقاله  را پرداخت کنید. ژورنال یاب به شما تضمین می دهد که می تواند برای گرفتن پذیرش مقاله راه ها و روش های را به بهترین شکل ممکن برای شما ارائه دهد. هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت زیرا گرفتن پذیرش مقاله  برای ما مثل آب خوردن است. برای موفق شدن هرگز دیر نیست زیرا ما در کنار شما هستیم.

نامه گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی

منظور از پذیرش مقاله، دریافت نامه اکسپت مقاله از مجله است. یعنی  سردبیر مجله به نویسنده ایمیل میزند و اعلام می‌کند که مقاله را در مجله چاپ خواهد کرد. در ادامه مراحل پذیرش مقاله و نمونه‌ای از متن گواهی پذیرش مقاله را توضیح می‌دهیم.

بعد از این که مقاله به ژورنال سابمیت و ارسال شد، سردبیر مجله، مقاله را بررسی می‌کند. او موضوع ، فرمت، اهمیت موضوع، تعداد صفحات مقاله، نحوه نگارش و رفرنس را بررسی می‌کند. او مقالاتی را که در حیطه کاری مجله نیستند و مطابق با فرمت مجله نگارش نشده‌اند، ریجکت می‌کند. اما مقالاتی که استانداردهای مجله در آن رعایت شده است، به دو یا چند ادیتور مجله که بیشترین دانش را در رابطه با موضوع مقاله دارند، فرستاده می‌شود. ادیتور مجله محتوا مقاله را به دقت بررسی می‌کند. ادیتورهای مجلات خارجی انتظار دارند که متن مقالات انگلیسی روان نوشته شده باشد. آن‌ها روان بودن و قابل درک بودن نوشته را برای ریجکت یا اکسپت مقاله در نظر می‌گیرند. ادیتور ممکن است مقاله را بدون هیچ تغییری بپذیرد یا مقاله را ریجکت کند و یا از نویسنده بخواهد تا برخی از مطالب را تغییر دهد. سپس ادیتور مجله نظر خود را به سردبیر اعلام می‌کند و سپس سردبیر مجله برای اکسپت، ریجکت یا ریوایز مقاله، تصمیم‌گیری می‌کند. و نتیجه داوری مقاله را سردبیر مجله از طریق ایمیل به نویسنده مسئول مقاله (corresponding author) ارسال می‌کند.

بعد از این که نویسنده مقاله، تغییرات و ریوایزهایی را که مجله خواسته اعمال کرد، اکسپت رسمی مقاله به نویسنده ارسال می‌شود. قبل از ریوایز مقاله، هیچ مجله‌ای گواهی پذیرش مقاله صادر نمی‌کند. در گواهی پذیرش مقاله نوشته می‌شود:

Dear —-

We are pleased to inform you that your manuscript entitled “—” has been accepted for publication in our Journal “—-“.

سپس سردبیر مجله در این نامه اکسپت و پذیرش مقاله از نویسنده می‌خواهد تا فرم کپی‌رایت رو تکمیل و آن را همراه با نسخه نهایی مقاله به ژورنال ارسال نماید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

پذیرش مقاله در ژورنال‌های ISI

برای پذیرش مقاله در ژورنال های ISI  پس از آماده‌سازی کامل مقاله باید در سایت ژورنال موردنظر ثبت‌نام کنید. در ابتدا حتما ژورنال موردنظر را در پایگاه‌های علمی معتبر و همچنین لیست وزرات علوم چک نمایید که درجه اعتباری آن مناسب با چیزی باشد که شما انتظار دارید.

پس از ثبت نام در در سایت ژورنال، شما باید مقاله خود را به فرمت ژورنال در بیاورید که می‌توانید فرمت مجله را از سایت ژورنال دانلود نمایید.

توجه نمایید این کار از اهمیت بالایی برخوردار است. بعد از این کار شما از بخش Submission ارسال مقاله را شروع می‌کنیم. در مراحل زیر موارد زیر خواسته می‌شود:

  • عنوان مقاله
  • چکیده مقاله
  • مشخصات کامل نویسندگان مقاله
  • دو الی سه نفر به عنوان داور معرفی می‌شوند
  • ارسال کامل مقاله

پس از این کار یک ایمیل تأیید برای فردی که به عنوان نویسنده اصلی مقاله معرفی شده به منزله تکمیل مراحل ارسال مقاله ارسال می‌شود. پس از ارسال مقاله حالات زیر ممکن است اتفاق بیفتد:

1-مقاله پذیرش شده و ایمیلی مبنی بر پذیرش مقاله و مشخص شدن زمان چاپ مقاله برای نویسنده مسئول ارسال می‌شود.

2- مقاله نیاز به اصلاحات دارد (اصطلاحاً Revise)، در این حالت دو نمونه اصلاحات می‌دهند:

الف) Minor Revise : در این حالت اصلاحات جزئی ارسال شده که با اصلاح آنها مقاله پذیرش می‌شود.

ب)Major Revise : در این حالت اصلاحات زیادی لازم است و تقریباً می‌توان گفت در این حالت مقاله رد شده است.

3- مقاله رد می‌شود (Reject):

در این حالت همانطور که از اسمش پیداست مقاله رد شده است.

در نهایت زمان چاپ مقاله بعد از پذیرش مقاله مشخص می‌شود.

برای مشاهده لیست مجلات ISI ایرانی از این مطلب دیدن نمائید.

پذیرش مقاله از مجلات جعلی

نامه پذیرش مقاله نامه‌ای است که پس از ارسال مقاله به ژورنال و طی کردن فرآیند داوری از سوی داوران مجله، به نویسنده مسئول مقاله ارسال می‌شود. اگر مقاله برای چاپ در مجله، چه نسخه چاپی و چه نسخه الکترونیکی، پذیرفته شود، سردبیر آن ژورنال ایمیلی با عنوان پذیرش مقاله برای چاپ در نسخه بعدی مجله به آدرس ایمیل نویسنده ارسال می‌کند.

پذیرش مقاله از یک مجله جعلی

اگر شما پیش از سابمیت مقاله، نامه‌ای را از ژورنال دریافت کردید، این یک دعوت‌نامه برای ارسال مقاله است. مجلات معتبر به‌هیچ‌وجه به مقالات ارسال نشده و داوری نشده نامه پذیرش نمی‌دهند و اگر مجله‌ای چنین کاری انجام دهد و پیش از ارسال مقاله در ازای دریافت پول و هزینه زیاد چاپ مقاله، نامه اکسپت ارسال کند باید به اعتبار مجله شک کرد و به احتمال زیاد آن مجله، مجله‌ای جعلی است؛ اکثر مجلات جعلی و مجلاتی که جز بلک لیست وزارت علوم و تحقیقات هستند این کار را انجام می‌دهند.

متاسفانه چندین ژورنال مشکوک وجود دارد که به نویسندگان قول می‌دهند که در صورت پرداخت هزینه چاپ، مقاله را به صورت تضمینی در نسخه بعدی منتشر می‌کنند و برخی نویسندگان و پژوهشگران تازه‌کار کاملاً ناخواسته درگیر این شیوه‌های غیراخلاقی می‌شوند. چراکه بیشتر دانشجویان و پژوهشگران محدودیت زمانی داشته و برای این‌که بتوانند از مزایای چاپ مقاله در رزومه تحصیلی و شغلی خود استفاده کنند به این مجلات جعلی اعتماد کرده و هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کنند.

راه‌ شناسایی پذیرش جعلی مقاله

بنابراین بهتر است پیش از ارسال مقاله و پرداخت هزینه چاپ، به وب‌سایت مجله مراجعه کنید و از اعتبار آن ژورنال مطمئن شوید. در سایت های منبع یاب وزارت بهداشت و یا سایت وزارت علوم اعتبار آنها را چک کنید. همچنین در بخش موتور جستجوی نشریات علمی پژوهشی ژورنال یاب می توانید اعتبار نشریات داخلی را چک کنید. همچنین شما می‌توانید با اساتید و همکارانتان در مورد اعتبار مجله مشورت کنید. اما اگر مقاله خود را ارسال کرده و به جعلی بودن مجله پی بردید، بلافاصله به سردبیر ژورنال نامه “انصراف از چاپ مقاله” را ارسال کنید.

لیست مجلات isi با پذیرش سریع

چرا لیست مجلات isi با پذیرش سریع را انتخاب کنیم. چاپ مقاله isi برای دانشجویان و پژوهشگران یک موفقیت علمی بی‌نظیر به شمار می رود.

گاهی افراد زمان کمی برای ارائه مقاله خود دارند. حال این سوال پیش خواهد آمد فرد در این زمان چه کاری صحیح است و با توجه به زمان کوتاه فرد باید چه برخوردی داشته باشد. ممکن است شما زمان کمی برای پذیرش مقاله خود داشته باشید. گاهی پیش می آید که فرد حتی مقاله خود را نگارش نکرده است.

در این مواقع می توانید مقاله را از پایان نامه خود استخراج کنید. مجلات isi با پذیرش سریع قوانینی دارند که باید قبل از ارسال مقاله آن را رعایت کنید.

مقاله شما باید از لحاظ ساختاری، رفرنس دهی و فرمت بندی کیفیت بالایی داشته باشد تا هنگام داوری برگشت داده نشود و کمتر به اصلاحیه بخورد.

در ادامه بحث مجلات isi با پذیرش سریع به این نکته می رسیم، مجله ای را انتخاب کنید که دارای داوری آسان هستند.

متقاضیان چاپ مقاله در مجلات isi باید بدانند که این مجلات به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول مجلات JCR یا به زبان خودمانی ایمپکت دار ( Impact Factor) هستند، دسته دوم  ISI LISTED یا بدون ایمپکت هستند.

در نوع اول داوری بسیار سختگیرانه و زمان بر است و حدود 4 الی 9 هفته زمان می برد. به این مجلات  close access می گویند. یکی دیگر از ویژگی های این نوع مجلات این است که هزینه چاپ را از خوانندگان خود دریافت می کنند.

پس لیست مجلات isi با پذیرش سریع در دسته بدون ایمپکت ها قرار می گیرند که زمان داوری آن ها تقریبا 2 الی 3 هفته است. در صورتی که شما مقاله ای درخور و صحیح را ارائه کرده باشید.

اگر بتوانید مقاله خود را در مجلات isi با چاپ سریع درج کنید، به عنوان یک متخصص در امور پژوهش علمی شناخته خواهید شد.

در کنار داشتن رزومه درخشان، پذیرش از دانشگاه های معتبر دنیا همچنین امکان پیشنهاد پروژه پژوهشی از سوی کمپانی های بین المللی را دریافت کنید.

فراخوان پذیرش فوری مقاله

یکی از راه های تحصیل و زندگی در یک کشور اروپایی یا در آمریکا گرفتن پذیرش از دانشگاه ها آن کشورها  است. یکی از چیزها و مدارکی که لازم است تا دانشگاه کشور مقصد را مجاب کنید تا شما را به عنوان یک دانشجو بپذیرد و هزینه شما را پرداخت کند داشتن مقاله در مجلات معتبر است و ارائه این مقالات می تواند یک سکوی موفقیت برای همه باشد. از این رو پذیرش فوری مقاله می تواند نه تنها یک سکوی پرش برای موفقیت باشد بلکه باعث شود زندگی تحصیلی و موفق خوبی را زودتر شروع کرد. در این مطلب در مورد نحوه گرفتن پذیرش فوری یک مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

نحوه گرفتن پذیرش فوری مقاله

پذیرش فوری مقاله در واقع کار ساده ای نیست. هر چیزی که مزیتی داشته باشد به نسبت سختی ها و پیچیدگی هایی دارد که باید برای رسیدن به مزیت باید آن ها را گذراند. پیدا کردن یک مجله معتبر که با ایران و ایرانیان نیز رابطه داشته باشد و دارای رتبه علمی خوبی باشد. ترجمه صحیح و دقیق مقاله و داشتن رفرنس های مناسب و رعایت تمام نکات نگارشی و طرح کلی مقاله این ها تنها گوشه ای از مشخص ترین موانعی است که سر راه پذیرش مقاله قرار دارد. به سرانجام رساندن همین موارد خود زمان بسیار می خواهد. کاملا هم طبیعی است.

حتی اگر چندین بار این راه را رفته باشید باز می دانید که پروسه این کار یک پروسه طولانی و چندین ماهه است. بنابراین راه حل چیست؟ اگر زمان کمی مانند یک ماه یا کمتر داریم چه باید بکنیم؟ اینجاست که می توان به معجزه کار گروهی ایمان آورد. کار گروهی در کنار آشنایی با مجلات مختلف که می تواند با رایزنی کار پذیرش مقاله را جلو بیاندازد. در کل می توان گفت پذیرش فوری مقاله کار یک نفر نیست بلکه شما باید از افراد با تجربه در رشته خود بخواهید تا به شما نکات مقاله نویسی و سابمیت مقاله را آموزش دهند.

پذیرش تضمینی مقاله ISI

سردبیر هر مجله‌ای برای حفظ و توسعه اعتبار مجله تلاش می‌کند. این وظیفه ادیتور مجله است که مقالاتی در حوزه اهداف و دامنه کاری مجله چاپ کند. برای این منظور آن‌ها مقالات سابمیت شده را تک به تک بررسی کرده و مقالاتی را که موضوعات جدیدی در آن بررسی شده باشد اکسپت می‌کنند تا منجر به ارتقا اعتبار مجله شود؛ اما به‌طورکلی می‌توان 8 ویژگی را بیان کرد که منجر به پذیرش تضمینی مقاله از هر مجله معتبر با ایمپکت فاکتور بالا شود. در ادامه این 8 ویژگی را بیان می‌کنیم:

شرایط پذیرش تضمینی مقاله ISI

اگر مقاله‌ای را که شما نوشته‌اید ویژگی‌های زیر را داشته باشد، مطمئن باشید که می‌توانید مقاله خود را در معتبرترین مجلات چاپ کنید.

  1. یک موضوع مهم در مقاله مطرح و راه حلی برای آن ارائه شده است که زندگی درصد زیادی از افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  2. موضوع و بینشی در مقاله بیان شده که برای دولتمردان، سیاستمدران، اقتصاددانان و افرادی که تصمیمات دراز مدت در جامعه می‌گیرند کمک کننده و مفید است.
  3. مقاله به توسعه یک چارچوب یا نظریه کمک می‌کند یا یک نظریه جدید در آن مطرح شده است.
  4. در مقاله موضوعات و سوالات جدید و مهم مطرح شده است.
  5. روش‌های استفاده شده برای بررسی موضوع مناسب و کاملا دقیق هستند (برای مثال روش جمع آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها) و در مقاله توضیح داده شده که چرا و چگونه داده‌های جمع‌آوری شده نتایج به دست آمده را تایید می‌کنند.
  6. استدلال‌های بیان شده در مقالات قبلی را دقیق‌تر و واضح‌تر توضیح داده شده باشد.
  7. مقاله به خوبی نگارش شده به طوری که به راحتی قابل قابل درک است و استدلال منطقی در آن مطرح شده است.
  8. مقاله سرقت ادبی نداشته باشد. مقالاتی را که در آن سرقت ادبی تشخیص داده شود، با ریجکت مجلات مواجه خواهند شد.

پذیرش مقاله در کنفرانس

پذیرش مقاله در کنفرانس هم یکی از مهم ترین کار هایی است که ژورنال یاب می تواند برای شما ارائه کند شما با نوشتن مقاله خود می توانید در کنفرانس های مربوطه سخنرانی کنید. این امر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید رزومه ی بهتری داشته باشید. پذیرش مقاله در کنفرانس همانطور که گفته شد یکی از کارهایی است که با کمک تیم ژورنال یاب برای شما میسر خواهد شد. پذیرش مقاله در کنفرانس می تواند مهری باشد بر روی تمامی زحمات نگارش مقاله ی شما که به بهترین شکل ممکن توسط شما ارائه شده است.

پذیرش مقاله در کنفرانس توسط نیروی خبره ی ژورنال یاب این امکان را به شما می دهد تا با برنامه ریزی بهتری بتوانید کار های مربوط به آن را از آن خود کنید. پذیرش مقاله در کنفرانس یکی از بهترین موقعیت هایی است که برای شما قرار می گیرد تا بتوانید ایده ی خود را که در قالب مقاله نوشته بودید این بار در قالب سخنرانی آن را ارائه کنید. شما با کمک ژورنال یاب می توانید پذیرش مقاله در کنفرانس را بگیرید، زیرا تیم ژورنال یاب از بهترین متخصصین ساخته شده است که می توانند برای شما بهترین شرایط را چه در زمینه چاپ مقاله چه در زمینه سخنرانی های مربوطه ارائه سازد.

پذیرش مقاله در کنفرانس توسط تیم خدوم ما می تواند بار مسئولیت های بسیاری را از دوش های شما کم تر سازد تا بهتر بتوانید در زمینه ارائه انواع مقاله موفق شوید. پذیرش مقاله در کنفرانس توسط تیم ما در کمترین زمان ممکن برای شما ارائه می شود. نیازی نیست نگرانی در رابطه با آن داشته باشید. پذیرش مقاله در کنفرانس توسط ژورنال فایندر با هزینه ی بسیار کمی برای شما خواهد بود تا بتوانید در زمینه پژوهشی پیشرفت کنید. خواست تیم ژورنال فایندر برای شما موفقیت در زمینه ی پژوهشی است.

کنفرانس های در حال پذیرش مقاله

هدف از برگزاری کنفرانس‌های علمی، گردهمایی متخصصان و افراد پژوهشگر است تا آن‌ها یافته‌ها و نتایج تحقیقات خود را در قالب مقاله و پوستر ارائه دهند. علاوه بر این افراد می‌توانند در سخنرانی‌های دیگر پژوهشگران شرکت کنند و از جدیدترین پژوهش‌ها مطلع شوند و دانش و مهارت‌های خود را بهبود بخشند. همچنین می‌توانند از نزدیک با نویسندگان و پژوهشگران مطرح در رشته خود آشنا شوند. همچنین در کنار کنفرانس‌های علمی، کارگاههای آموزشی مختلفی نیز برگزار می‌شود. با توجه به اهمیت کنفرانس‌های علمی، در ادامه نحوه جستجوی کنفرانس های در حال پذیرش مقاله توضیح داده شده است.

جستجوی کنفرانس های در حال پذیرش مقاله

یک راه خوب برای پیدا کردن کنفرانس‌های بین‌المللی در حال پذیرش مقاله مراجعه به سایت all conference است.  برای این که از کنفرانس‌های مربوط به رشته خود مطلع شوید، به این سایت مراجعه کنید. در این سایت در قسمت سمت راست، امکان جستجو وجود دارد.

در قسمت search by topic رشته خود و در قسمت search by country کشور موردنظر خود را تایپ کنید. بعد از آن روی آیکون سرچ کلیک کنید. در این صورت لیست تمام کنفرانسها در رشته و کشور موردنظر شما در صفحه به نمایش درمی‌آید. سپس می‌توانید روی هر یک از کنفرانس‌ها کلیک کنید و به وب‌سایت کنفرانس مراجعه کنید و اطلاعات دقیق در مورد زمان، هزینه و نحوه ارسال مقاله و شرکت در کنفرانس را به دست آورید. همچنین در این سایت می‌توان به تفکیک کشور، قاره و رشته نیز جستجو کنید. در قسمت پایین این سایت می‌توانید رشته موردنظر خود را انتخاب کنید. و از تمامی کنفرانس های در حال پذیرش مقاله در سراسر جهان مطلع شوید.

توجه کنید که در این سایت اطلاعات تمام کنفرانس‌های بین‌المللی در رشته‌های مختلف که در ایران برگزار می‌شود نیز وجود دارد.

نحوه پذیرش مقاله علمی پژوهشی

محققان از یافته‌ها و ایده‌های دیگر محققان به عنوان مبنایی برای مطالعات خود استفاده می‌کنند و به نوبه خود، یافته‌های خود را به جامعه علمی گزارش می‌دهند. بنابراین، انتشار یافته‌ها و پژوهش‌ها بخشی از فرآیند علمی است. در حقیقت، تنها با نوشتن مقالات، ارائه سمینارها یا ارائه یافته‌ها به روش‌های دیگر، یک محقق می‌تواند یک عضو فعال در عرصه علمی یا پژوهشی شود. بنابراین هر محققی باید با مقالات آی اس آی، مقالات علمی پژوهشی و مقالات کنفرانسی و پوستری آشنا باشد. در این مطلب به بررسی مقالات علمی و پژوهشی می‌پردازیم.

مقاله علمی پژوهشی چیست؟

مقاله علمی یک گزارش کتبی و منتشر شده است که نتایج تحقیقات اصلی در آن شرح داده شده است. به عبارت دیگر یک مقاله علمی پژوهشی خوب، مقاله‌ای است که در آن انگیزه محقق برای انجام یک آزمایش، طراحی و اجرای آزمایش و نتایج به خوبی توضیح داده شده است. معمولاً مقالات علمی مختصر و واضح نوشته می‌شود.

هدف از نوشتن مقاله علمی پژوهشی

هدف از نوشتن مقاله علمی پژوهشی جستجوی حقیقت و یافتن پاسخی صحیح برای یک مشکل است. علاوه بر این، دانشمندان و محققان به دو دلیل مقاله علمی پژوهشی می‌نویسند: 1) اطلاع‌رسانی به جامعه از اکتشافات جدید؛ و 2) برای کمک به جامعه علمی برای رسیدن به اتفاق‌نظر در مورد یک حقیقت. در مقالات علمی مشاهدات و پدیده‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نحوه نگارش مقاله علمی پژوهشی

قبل از نگارش مقاله علمی، محقق مراحل زیر را طی می‌کند که منجر به یک مقاله علمی پژوهشی می‌شود. این مراحل عبارتند از:

  • مشاهده و سوال – یک مشکل شناسایی شده یا محقق یک سوال خاص را مطرح می‌کند.
  • فرضیه و پیش‌بینی – یک فرضیه و یک راه حل تدریجی برای مشکل یا پاسخ به سوال، پیش‌بینی شده است که می‌تواند مورد آزمایش قرار گیرد.
  • آزمایش – یک مطالعه طراحی شده است و تحقیق برای جمع‌آوری داده‌های مرتبط انجام می‌شود.
  • نتایج و تفسیرها – داده‌های جمع‌آوری شده خلاصه، تجزیه و تحلیل و تفسیر می‌شوند. نتیجه‌گیری بر اساس مشاهدات است.
  • نظریه – یک نظریه ممکن است توسعه یابد که در آن محقق یافته‌های مطالعه خود را با یافته‌های سایر مطالعات ادغام می‌کند.

حال نویسنده کلیه تحقیقات و پژوهش‌هایی را که انجام داده را باید به صورت مکتوب دربیاورد. قواعد مقاله نویسی در اکثر مجلات یکسان است. در موسسات پژوهشی معتبر کارگاه‌های مقاله نویسی برای آموزش این اصول و قواعد برگزار می‌شود.

پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی

مسئولیت سردبیر هر مجله‌ای حفظ و توسعه اعتبار مجله است. همچنین مسئولیت نهایی محتوا مجله نیز بر عهده اوست. او باید چک کند که محتوای مقالات مجله با اهداف و حوزه کاری مجله مطابقت داشته و با چاپ تحقیقات و مقالات جدید، تازه‌ترین تغییرات را به جامعه علمی در سراسر جهان منعکس کند. پس سردبیر اصلی مجله در مورد پذیرش مقاله تصمیم‌گیری می‌کند. یک پژوهش و تحقیق علمی تا زمانی که نتایج آن منتشر نشود، تکمیل نمی‌شود. در حقیقت، سنگ بنای فلسفه علم بر اساس این فرضیه است که پژوهش اصلی باید منتشر شود. برای چاپ مقاله به سایت مجله موردنظرتان مراجعه کنید. حتماً دقت کنید که مجله انتخابی در لیست مجلات مورد تأیید وزارت علوم باشد. برای سابمیت، مقاله‌ی خود را به فرمت مجله درآورید. سپس در سایت مجله ثبت‌نام ‌کنید و مقاله را ارسال کنید. در مجلات علمی پژوهشی زمان پاسخ‌دهی به شدت کند هست و ممکن است پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی زمان‌بر باشد.

منظور از پذیرش مقاله، اکسپت مقاله است. یعنی مقاله‌ای که برای چاپ در ژورنال پذیرفته شده است. در ادامه معیارهایی را بیان می‌کنیم که بیشتر مجلات برای پذیرش مقاله در نظر می‌گیرند.

معیارهای پذیرش مقاله علمی پژوهشی

  1. مقاله بیان کننده راه‌حلی جدید برای یک مسئله مهم است – برای مثال، این مسئله ممکن است مشکلی حل نشده باشد که زندگی بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  2. موضوع مطرح شده در مقاله برای افرادی که تصمیمات سازمانی درازمدت می‌گیرند، مفید است.
  3. محتوای مقاله برای توسعه یک چارچوب یا نظریه، چه نظریه جدید و چه نظریه قدیمی کاربرد دارد.
  4. در مقاله سوالات جدید و مهمی مطرح شده است.
  5. روش‌های مورد استفاده برای بررسی موضوع مناسب هستند (برای مثال، روش جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها). روش‌های استفاده شده دقیق هستند و در مقاله توضیح داده شده است که چرا و چگونه داده‌ها، نتایج را پشتیبانی می‌کنند.
  6. مقاله به خوبی نوشته شده و به راحتی قابل درک است، استدلالی منطقی دارد و هیچ تناقضی در مقاله وجود ندارد.

مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی

مدت زمان پذیرش مقاله برای مجلات مختلف، متفاوت است. زمان بین ارسال مقاله و چاپ مقاله یکی از عواملی است که بسیاری از نویسندگان در انتخاب مجله به آن توجه دارند. زمان بین ارسال تا چاپ مقاله در یک مجله می‌تواند به سه مرحله تقسیم شود:

  1. زمان بین سابمیت مقاله تا اولین تصمیم مجله در مورد مقاله
  2. زمان لازم برای نويسندگان برای اصلاحات خواسته شده توسط مجله
  3. زمان بین اکسپت مقاله و چاپ مقاله

مورد دوم یعنی زمان لازم برای اصلاح مقاله به نویسنده بستگی دارد زیرا مقالات مختلف به زمان‌های متفاوتی برای اصلاح احتیاج دارند و شرایط شخصی نویسندگان نیز بر این زمان تاثیر می‌گذارد و کنترل این زمان دست مجله نیست. بنابراین برای قضاوت بین مجلات در مورد زمان بین ارسال مقاله تا چاپ مقاله فقط باید مورد اول و سوم مورد توجه قرار گیرد. مجلات مختلف بازه زمانی متفاوتی برای چاپ مقاله دارند. در بعضی مجلات فرآیند چاپ مقاله ممکن است 7 روز طول بکشد و در بعضی دیگر 12 هفته. مجلات در وب‌سایت‌هایشان در مورد بازه زمانی چاپ مقاله توضیح داده‌اند. به طور کلی تجربه نشان داده، بیشترین تاخیر در چاپ مقاله، به دلیل دیر پرداخت کردن هزینه چاپ مقاله از طرف نویسنده مقاله است.

مراحل پذیرش مقاله

بعد از ارسال مقاله، یک داوری اولیه در مورد مقاله صورت می‌گیرد. در این مرحله فرمت و خوانایی مقاله توسط ویراستار مجله مورد بررسی قرار می‌گیرد. مقاله باید طوری نگارش شود که حتی خوانندگان غیرمتخصص هم بتوانند آنچه که توصیف شده است را درک کنند. هنگامی که تصمیم گرفته شد تا مقاله تحت بازنگری و داوری دقیق قرار گیرد، سردبیر مجله مقاله را به یک یا چند داور می‌فرستد. این داوران، متخصصان در حوزه موضوع مقاله هستند که توانایی ارزیابی جنبه‌های مختلف مقاله را دارند. آن‌ها، مقاله دریافت شده را تجزیه تحلیل و یافته‌های آن را بررسی می‌نمایند. سپس نتایج بررسی‌های خود را در قالب گزارش به سردبیر می‌فرستند. سردبیر مجله براساس این گزارش‌ها در مورد اکسپت یا ریجکت مقاله، تصمیم‌گیری می‌کند و نتیجه را به نویسنده مسئول ایمیل می‌کند. اگر مقاله پذیرفته شود، گواهی پذیرش مقاله به او ارسال می‌شود.

برای آشنایی با موسسه پذیرش و چاپ مقاله از این مطلب دیدن نمائید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

برای خلق بهترین نتیجه در کنار شما هستیم

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

مجلات علمی پژوهشی، پایگاه داده های علمی برای گزارش رسمی تحقیقات و مقاله های جدید رشته های مختلف هستند. مجلات علمی نشان دهنده تلاش های بسیاری از محققان در رشته های مختلف است. یافته های جدید در مجلات علمی پژوهشی چاپ می شود تا دیگران از این نتایج مطلع شوند. اگر چه برخی از مجلات علمی بین رشته ای هستند، اکثر مجلات بسیار تخصصی هستند. و مقالات مربوط به زمینه های علمی خاص را منتشر می کنند.

مجلات علمی پژوهشی مختلف

برای اطمینان از صحت تحقیق منتشر شده، مجله های علمی مقالات را آنالیز می کنند. سرقت ادبی آن را بررسی می کنند. مجله های علمی ممکن است شامل انواع مختلفی از مقالات باشد. مانند مقالات تحقیقاتی، مقالات علمی و پژوهشی، مقالات مروری. قوانین و دستورالعمل های نوشتن مقاله و همچنین قالب بندی ممکن است با نوع مجله متفاوت باشد. پس قبل از سابمیت کردن مقاله حتما دستورالعمل های ژورنال را بخوانید. فرمت مقاله باید مطابق با قالب مشخص شده در سایت مجله مورد نظر باشد.

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی

چاپ مقاله در فصلنامه‌های علمی پژوهشی یک امتیاز و مزیت برای دانشجویان محسوب می‌شود. برای دفاع از پایان نامه دکتری چاپ مقاله در مجلات علمی کافی نیست. در برخی از دانشگاه‌ها، دانشجو باید حداقل 2 مقاله در مجلات معتبرتر مانند مجلات ISI داشته باشد.

مجلات علمی مورد تائید وزارت علوم و وزارت بهداشت

دانشجویان کارشناسی ارشد تلاش می‌کنند تا نمره مقاله در پایان نامه را کسب کنند. وباید مقاله خود را در مجلات مورد تائید وزارت علوم چاپ کنند. بنابراین دانشجویان باید توجه کنند که مجله انتخابی‌شان مورد تائید وزارت علوم باشد. چون با چاپ مقاله در مجلات غیر معتبر، زحمت دانشجو به هدر می‌رود و نمره نخواهد گرفت.

زبان ضعیف یکی از دلایل عدم پذیرش مقاله در ژورنال

در بین پژوهش‌های صورت گرفته، درحدود 30 تا 50 درصد از مقالاتی که به مجلات الزویر (Elsevier) ارسال می‌شوند، قبل از رسیدن به مرحله پییر ریویو، رد می‌شوند که یکی از دلایل اصلی آن، ضعف در نگارش یا ترجمه به زبان انگلیسی است. اما چرا این اتفاق می‌افتد؟ و نویسندگان چه‌کاری می‌توانند انجام دهند تا مطمئن شوند که مقاله آن‌ها به مرحله پپیر ریویو خواهد رسید؟

یکی از راه‌کارها، بهبود استانداردهای مربوط به زبان انگلیسی است که می‌تواند تاحدودی از عدم پذیرش مقاله جلوگیری نماید.

در طول قرن‌ها، زبان علم تغییر کرده است: طی انقلاب علمی (Scientific Revolution)، زبان لاتین بر دنیای علم تسلط داشت، که درحال تغییرشکل دادن به زبان‌های متنوع دیگر بود، و درنهایت پس از جنگ جهانی دوم، این زبان به زبان انگلیسی تبدیل شد. حتی قبل از آن، فیلسوفان طبیعی به زبان عربی، یونانی و دیگر زبان‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند.

مفهوم آکادمی

همان‌طور که می‌دانیم مفهوم آکادمی (Academia) در دوران انقلاب علمی متولد شد؛ اعضای اولیه انجمن سلطنتی لندن، مانند سر ایزاک نیوتون و رابرت هوک، با ایجاد یک شبکه ارتباطی، مسیر علم مدرن را بنیان نهادند. دانشمندان شروع به انتشار نتایج آزمایش‌های خود کردند و کار خود را برای مخاطبان کاملاً جدید عرضه کردند.

اما مفهوم آکادمی، اکنون دیگر تحت حاکمیت شدید انگلیس و دیگر کشورهای اروپای غربی نیست. بر طبق گزارش جهانی تحقیقات، یک کتاب جدید که به پروفایل‌های  تحقیقاتی 77 کشور، مانند برزیل، روسیه، هند و چین ارائه می‌شود، نسبت به تعداد آثار تحقیقاتی که تولید می‌کنند بسیار سریع‌تر رشد می‌کند.

گر چه نشریات علمی به زبان‌های محلی نیز منتشر می‌شوند، اما هنوز هم‌زبان انگلیسی به‌طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای افرادی غیر از انگلیسی‌زبانان، اطمینان از اینکه زبان انگلیسی استفاده‌شده در مقاله از استاندارد بالایی برخوردار است می‌تواند دشوار باشد؛ این مشکل حتی برای افرادی که زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم (یا حتی سوم یا چهارم) آن‌ها است نیز وجود دارد. این مسئله باعث می‌شود محققان در سراسر جهان با یک چالش مواجه شوند: آن‌ها باید مطمئن شوند که زبان آن‌ها به‌اندازه کافی مناسب است تا از Desk Rejection یا همان ردشدن مقاله قبل از رسیدن به مرحله پییرریویو جلوگیری شود.

چالش‌های چندزبانه بودن

می‌توان گفت انگلیسی‌، زبان دشواری برای یادگیری است. هیچ زبان دیگری به‌اندازه کافی نزدیک به آن نیست که به افراد اجازه دهد تا بدون یادگیری زبان انگلیسی بتوانند مفهوم کلی را از صحبت‌های انگلیسی‌زبانان دریابند. (مانند آلمانی و هلندی، یا اسپانیایی و پرتغالی که به یکدیگر نزدیک‌اند). برخی معتقدند املاء کلمات، همانند یک میدان مین است، و رعایت نکات گرامری می‌تواند حتی انگلیسی زیانان را نیز هنگام نوشتن آزار دهد. زیرا اغلب استثنائات آن بیشتر از قوانین موجود است و حتی آنچه که منطقی به نظر می‌رسد ممکن است شما را به مسیر اشتباهی هدایت نماید. (مثلاً look و see مترادف هستند، درحالی‌که overlook و oversee در مفهوم کاملاً متفاوتی به کار می‌روند).

مسئله این است که یک نوشته باید کاملاً عاری از هرگونه خطای املائی و گرامری بوده و از استانداردهای زبانی خوبی برخوردار باشد.

همچنین هنگام نوشتن متون علمی، وضوح مطالب یکی از اساسی‌ترین موارد است. یک جمله مبهم در بهترین حالت می‌تواند خوانندگان را گیج کند و در بدترین حالت، آن‌ها را به مسیری بی‌ثمر هدایت نماید و در هردو حالت مطالعه تحقیق هیچ سودی نخواهد داشت. زبان ضعیف می‌تواند محقق خوب را از نظرها پنهان کند. بنابراین، نوشته‌ها باید با وضوح و دقت بالا و با یک انگلیسی خوبی نگارش شوند.

4.9/5 - (16 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.