انصراف از چاپ مقاله

انصراف از چاپ مقاله

انصراف از چاپ مقاله هرگز توصیه نمی‌شود، اما ممکن است شما در مواقع ضروری بعد از ارسال و سابمیت مقاله به یک مجله، از چاپ مقاله در آن ژورنال منصرف شده باشید. اگر شما به تازگی مقاله خود را سابمیت کرده باشید و مقاله شما هنوز به ادیتور ارسال نشده باشد و تحت فرآیند پییر ریویو قرار نگرفته شده باشد، درخواست انصراف در این مرحله به ندرت مشکلی را ایجاد می‌کند. اما برخی از مجلات بعد از این که مقاله توسط ادیتور بررسی شد و نامه بازبینی و ویرایش به نویسنده مسئول مقاله ارسال شد، درخواست انصراف را نمی‌پذیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ادیت مقاله انگلیسی با ما در تماس باشید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

نامه پس گرفتن مقاله از مجله

برای بیان منصرف شدن از چاپ مقاله (withdraw) در یک مجله، شما باید به ادیتور مجله ایمیل بزنید و درخواست دهید. در ایمیلی که ارسال می‌کنید، شما باید عنوان مقاله و شناسه (ID) مقاله را ذکر کنید.

شناسه مقاله، کدی است که مجله به مقاله شما در فرآیند سابمیت و ارسال اختصاص می‌دهد، تا در مراحل بعدی با این کد مقاله خود را پیگیری کنید. همچنین در نامه‌ای که می‌نویسید شما باید به طور مختصر در مورد دلیل انصراف خود توضیح دهید.

برای مشاهده لیست مجلات علمی پژوهشی علوم انسانی این مطلب را مطالعه کنید.

نامه انگلیسی به سردبیر مجله برای انصراف از چاپ مقاله

یک نمونه از نامه ارسالی به سردبیر ژورنال برای بیان منصرف شدن از چاپ مقاله در زیر ارائه شده است:

Dear Editor

I would like to withdraw my manuscript entitled “  ” with ID “  ” from further consideration by your journal “  ”. Because … .

Kindly inform me about the withdrawal process. I’m looking forward to hearing from you.

Yours faithfully

بعد از این که شما به سردبیر مجله ایمیل زدید و در آن ایمیل منصرف بودن خود از چاپ مقاله را اعلام کردید، باید منتظر باشید تا سردبیر مجله نامه تایید و قبول درخواستتان را برای شما ارسال کند. اگر سردبیر به نامه درخواست شما جواب نداد چند بار دیگر ایمیل بزنید و منتظر بمانید تا پاسخ دریافت کنید.

ما در ژورنال یاب به شما کمک می کنیم با کمترین هزینه مقاله خود را انصراف دهید.

برای دیدن مقالات پرتال جامع علوم انسانی به صفحه این مطلب مراجعه کنید.

همچنین برای سفارش پشتیبانی خدمات چاپ مقاله با در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.