پاورپوینت کارگاه مقاله نویسی ppt

پاورپوینت کارگاه مقاله نویسی ppt

در نوشتن مقاله، رعایت اصول و ساختار مقاله نویسی امری مهم و ضروری است. با خواندن تعدادی مقاله و شرکت در کارگاه مقاله نویسی، شما می توانید طریقه نوشتن مقاله را یاد بگیرید. بعد از اتمام نگارش مقاله، ممکن است شما تصمیم بگیرید که مقاله خود را به یک کنفرانس ارسال کنید. مقالات در کنفرانس یا به صورت پوستر و یا ارائه سخنرانی  پذیرفته می‌شود. وقتی شما می‌خواهید در یک کنفرانس، مقاله خود را به صورت سخنرانی ارائه دهید، باید از پاورپوینت برای توضیح مطالب خود استفاده کنید.

برای شرکت در کارگاه مقاله نویسی آنلاین از این مطلب دیدن نمائید.

در کنفرانس‌ها و در جلسه دفاع از پایان نامه و ارائه سمینار، آماده کردن پاورپوینت اهمیت ویژه‌ای دارد.  زیرا در چنین جلساتی، شما نتایج تحقیقات، پژوهش‌ها و مقاله خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید. پس بهتر است پاورپوینت شما طوری باشد که برای افرادی که در جلسه ارائه شما حضور دارند، جالب باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشهای نوین تدریس با ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان ساخت پاورپوینت

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

طراحی پاورپوینت ارائه مقاله، پایان نامه و سمینار

در طراحی پاورپوینت برای جلسه دفاع از  پایان نامه، سمینار و یا ارائه مقاله در یک همایش و کنفرانس تخصصی نکات زیر را رعایت کنید:

تعداد اسلایدها

توجه کنید که جلسات ارائه مقاله در کنفرانس‌های مختلف و جلسه دفاع از پایان نامه و پروپوزال، جلساتی کوتاه هستند و معمولاً بین 20 تا 30 دقیقه طول می‌کشد.

پس در طراحی پاورپوینت خود به تعداد اسلایدها توجه کنید که مناسب زمانی که دارید، باشد. تعداد اسلایدهای خیلی زیاد و تعداد اسلایدهای خیلی کم یک نکته منفی برای هر ارائه‌ای محسوب می‌شود.

برای دانستن اینکه در زمان نوشتن مقاله دانشجویی چه نکاتی را باید رعایت کنید این مطلب را بخوانید.

از متن‌های کوتاه در اسلایدها استفاده کنید.

بهتر است در اسلایدها از عبارت‌ها و واژه‌ها استفاده کنید و توضیحات بیشتر را به صورت شفاهی و به زبان خودتان بیان کنید. اسلایدهای پر از نوشته و متن باشد، برای افرادی که در جلسه ارائه شما حضور دارند خسته‌کننده و کسل‌کننده خواهد بود. در توضیح و ارائه خود، از اسلایدها روخوانی نکنید. روخوانی کردن از اسلایدهای پر از نوشته از ضعیف‌ترین ارائه‌هایی است که می‌تواند رخ دهد.

برای آشنایی با نحوه چاپ مقاله وزارتین از این مطلب دیدن نمائید.

از تصاویر و نمودارها در اسلایدهای خود استفاده کنید.

استفاده از نمودار و تصاویر کمک می‌کند تا از نوشته کمتری در اسلایدها استفاده کنید. و مخاطب شما می‌تواند در حین نگاه کردن به تصاویر به توضیحات شما هم گوش دهند.

قبل از حضور در جلسه اصلی، ارائه خود را با پاورپوینت چند بار تمرین کنید. پس از تمرین، شما می‌توانید نقاط ضعف خود را بهبود دهید.

متقاضیان برای شرکت در کارگاه‌های مقاله نویسی می‌توانند به موسسه ژورنال یاب مراجعه کنند.  به صفحه «دوره علمی پژوهشی» برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات در مورد کارگاه مقاله نویسی با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.