کارگاه مقاله نویسی روانشناسی

کارگاه مقاله نویسی روانشناسی

کارگاه مقاله نویسی روانشناسی در موسسه ژورنال یاب برگزار می شود. مقاله نویسی چه به زبان انگلیسی و چه به زبان فارسی در همه رشته‌ها نیاز به مهارت خاصی دارد. که این مهارت‌ها در کلاس درس آموزش داده نمی‌شود و دانشجویان معمولاً به طور تجربی این مهارت‌ها را یاد می‌گیرند که این کار زمان‌بر است. و باعث می‌شود دانشجو خیلی از موقعیت‌های تحصیلی و شغلی را به دلیل نداشتن مقاله از دست دهد. صرف‌نظر از نوع مقاله (مقالات مروری، مقالات علمی پژوهشی و مقالات ISI)، روانشناسان، مانند سایر پژوهشگران علمی، تلاش می‌کنند که ایده‌هایشان را در قالب مقاله چاپ کنند تا از امتیاز مقاله در رزومه خود استفاده کنند.

برای شرکت در دوره مقاله نویسی آنلاین از این مطلب دیدن نمائید.

اگرچه ممکن است نوشتن مقاله در روانشناسی در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما یک راه مناسب برای یادگیری مقاله نویسی، شرکت در کارگاه‌های آموزشی مقاله نویسی روانشناسی است. کارگاه‌های آموزشی معمولاً دوره‌های آموزشی کوتاه هستند که بر مفاهیم خاص و یا توسعه یک مهارت خاص تمرکز می‌کنند. در کارگاه‌های مقاله نویسی، همه نکات مرتبط با نوشتن و چاپ مقاله توضیح داده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نگارش مقاله علمی تخصصی با ما تماس بگیرید.

شرکت در کارگاه مقاله نویسی

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

کارگاه مقاله نویسی روانشناسی در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف

در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی مختلف کارگاه‌های مقاله نویسی برگزار می‌شود. در کارگاه‌های آموزشی مقاله نویسی تمام جنبه‌های فرآیند چاپ مقاله به شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزش داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرمت نگارش مقاله فارسی با ما تماس بگیرید.

 در چنین کارگاه‌هایی، سایت‌های علمی پژوهشی برای دانلود مقالات مختلف معرفی می‌شود. تا روانشناسان بتوانند آخرین مقالات چاپ شده را مطالعه کنند و از آن‌ها به عنوان پیشینه تحقیق در نگارش مقاله خود استفاده کنند. همچنین در کلاس‌های مقاله نویسی در مورد نحوه انتخاب موضوع و نوشتن مقاله، ساختار مقاله نویسی و قواعد مقاله نویسی آموزش داده می‌شود. همچنین نحوه انتخاب مجله، ضریب تاثیر مجلات، هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر، اکسپت و ریجکت مقاله و کاورلتر توضیح داده می‌شود.

برای شرکت در کلاس مقاله نویسی از این مطلب دیدن نمائید.

در کارگاه‌های روانشناسی، لیست مجلات علمی پژوهشی روانشناسی نیز ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید در کارگاه‌های مقاله نویسی شرکت کنید حتماً در کارگاه‌های مقاله نویسی دانشگاه‌ها و موسسات معتبر شرکت کنید.

در موسسه ژورنال یاب، کارگاه‌های مقاله نویسی روانشناسی برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شرکت در این کارگاه‌ها به لینک «دوره علمی پژوهشی» مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات در مورد کارگاه مقاله نویسی با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.