نوشتن مقاله و پایان نامه

نوشتن مقاله و پایان نامه

نوشتن مقاله و پایان نامه همواره یکی از مسیرهایی است که باید هر دانشجو و طالب علمی آن را بگذراند.

این راه می تواند گاهی بسیار طولانی و پر پیچ و خم باشد. تقریبا هیچ راهی وجود ندارد که بتوان این راه را کوتاه تر یا به صورت کلی ندید گرفت. چرا که نوشتن پایان نامه اولا جزئی از کورس های علمی محسوب می شود در ثانی نوشتن مقاله بیشتر از مدرک دانشگاهی و آکادمیک می تواند توان علمی و دانش یک فرد را نشان دهد.

از این رو یکی از معتبرترین عواملی که مراجع معتبر علمی مانند دانشگاه های خارج از کشور از متقاضیان خود طلب می کند همین مقاله و پایان نامه می باشد. از این رو در اینجا کمی می خواهیم از سختی‌های این مطالب علمی سخن بگوییم. چرا که داشتن دید کلی از مسیر باعث پیمایش خوب آن می شود.

نوشتن مقاله و پایان نامه یک مهارت بسیار مفید است که باید حتما یک دانشجو با تمرین و ممارست این مهارت را کسب کند.

در صورتی که تمایل دارید در مورد مزایای چاپ مقاله بیشتر بدانید با ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان نگارش مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

نوشتن مقاله و پایان نامه، سخت اما شدنی

برای نوشتن یک مقاله و پایان نامه خوب و معتبر ( نه به صورت کپی) و گرفتن رتبه علمی مناسب، اولین مرحله داشتن منابع قوی و مختلف است. این یعنی نباید به سطح کتاب های دانشگاهی و علمی کتاب خانه، خود را محدود کرد. باید برای دانستن همه جوانب نگارش این دسته از مطالب علمی و دیدن زوایای مختلف آن؛ پا را فراتر گذاشت و به سراغ منابع معتبر علمی داخلی و خارجی رفت. به خصوص استفاده از منبعی معتبر خارجی می تواند خود باعث افزایش رتبه علمی مقاله و پایان نامه ما شود.

بعد از انتخاب منابع درست نحوه استخراج منابع نیز بسیار می تواند مهم باشد. چرا که انتخاب روش استخراج نیز وابسته به منابع است. گاهی مجبورید منبع زنده مانند مردم را مورد استفاده قرار دهید از این رو باید در استخراج خود باید از روش های میدانی استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات در مورد کارگاه مقاله نویسی با ما تماس بگیرید.

در واقع این دو مورد بالا مهمترین موارد گفته شده است و پایه و کلیت مسیر نوشتن مقاله و پایان نامه را تشکیل می‌دهد. با توجه به آنها می توان مسیر بهتر و امن تری را گذراند.

برای اطلاع از شرایط استخدام مقاله نویس از این مطلب دیدن نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.