سابمیت مقاله

سابمیت مقاله

برای گرفتن پذیرش و چاپ مقاله نیاز است که در یک مجله مهم و معتبر بتوانید آن مقاله را معرفی کنید. در این مراحل شما برای ثیت مقاله اقدام کرده اید یعنی سابمیت کرده اید. لازم به ذکر است بدانید که سابمیت یعنی ارائه دادن و یا معرفی کردن، بنابراین این مرحله هیچ امتیاز علمی  برای شما نخواهد داشت. 

مقاله وقتی به یک ژورنال برای چاپ ارسال می شود، به معنی سابمیت مفاله است. برای این کار باید به سایت ژورنال مراجعه کنید و از قسمت مربوط به سابمیت اقداماتی را لحاظ کنید.

مراحل سابمیت مقاله برای شما باید به صورتی باشد که در ابتدا باید مقاله مورد نظر را آماده سازی کنید و ویرایشات لازم را بر روی مقاله مورد نظر خود به صورت تخصصی ارسال کنید. 

سابمیت مقاله به یک سری نکات مهم بستگی دارد که باید آن ها را برای مقاله خود در نظر بگیرید. حتما به تعداد کلمات مقاله برای چاپ دقت کنید چرا که یکی از مهم ترین موارد برای سابمیت مقاله همین موضوع است. یکی دیگر از موارد مهم دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم تاکید بر ترجمه دقیق و تخصصی مقاله است که باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.

برای کسب اطلاعات از تفاوت مقالات ژورنالی و مقالات کنفرانسی با ما در تماس باشید.

در مقاله اگر از شکل و یا جدولی استفاده می شود باید توضیحاتی را برای آن ارائه کنید.

 

همچنین برای سابمیت مقاله باید به نحوه رفرنس دهی هم اشاره داشته باشیم که یکی از موضوعات مهم در این خصوص خواهد بود.

برای سابمیت مقاله حتما باید به قوانین سابمیت ژورنال ها دقت کنید که با یک دیگر در تفاوت است.

شما با کمک سایت ما می توانید این مراحل را به خوبی به پایان برسانید. در حقیقت شما می توانید کار ترجمه، استخراج مقاله، تالیف، عدم سرقت علمی را به نیروی متخصص ما در این زمینه بسپارید. فرقی نمی کند در کدام رشته تحصیل کرده باشید، سایت ما تمامی این موارد را به خوبی پشتیبانی می کند.

برای هماهنگی های لازم در خصوص ایندکس مقاله با شماره های ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

سابمیت مقاله یعنی چی؟​

می دانیم که شما برای نوشتن مقالات بین المللی بسیار در تلاش هستید و می خواهید نوشتن و نگارش را آغاز کنید. وقتی درباره مقالات بین المللی تحقیق می کنید به سابمیت مقاله بر می خورید که شاید برای شما سوال پیش بیاید سابمیت مقاله یعنی چی

بنابراین تمامی متخصصین ما در این حوزه هستند تا برای شما درباره این موضوع مهم صحبت کنند. برای چاپ مقاله نیاز است که بدانید قبل از چاپ باید مقاله یک پیش داوری داشته باشد و یکسری نکات درباره آن باید به درستی رعایت گردد. بنابراین شما باید حتما برای چاپ مقاله در ژورنال های خارجی بدانید سابمیت مقاله یعنی چی.

برای این که بتوانید با خیال راحت مقاله خود را اکسپت کنید، باید به ویرایش و ترجمه و… مقاله دقت داشته باشید این موضوع برای شما روشن می کند که سابمیت مقاله یعنی چی.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم قبل از اکسپت مقاله باید ژورنال علمی خود را بیابید. با این حال این موضوع مهم شما را دعوت می کند تا بدانید سابمیت مقاله یعنی چی.

نیاز است با کمی بررسی بیشتر نسبت به این موضوع مهم بدانید که سابمیت مقاله یعنی چی و چه کاربردی برای شما دارد.

با این تفاسیر می توانیم به موضوع مهم سابمیت کردن مقاله بپردازیم و بدانیم چقدر دارای اهمیت است. مقاله ای که برای آن بسیار زحمت کشیده ایم حالا نیاز است مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت به مرحله داوری رسد.

شما می توانید با کمک بهترین نیروی متخصصی که در این راستا در تلاش هستند، به سوالات خود پاسخ صحیحی دهید. شما می توانید برای ژورنال یاب، ترجمه، استخراج مقاله، تالیف، عدم سرقت علمی به ما مراجعه کنید و کار خود را بهتر ارائه دهید.

برای درک بهتر سابمیت مقاله یعنی چی باید اطلاعات مهمی را در رابطه با مقالات بین المللی به دست بیاورید.

سابمیت مقاله یعنی چی یکی از موضوعات مهم بین پژوهشگران برای بررسی بهتر موضوعات مربوط به ارائه مقاله می باشد بنابراین می توانیم به شما توصیه کنیم که برای اطلاعات بیشتر در این حوزه حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات اکسپت مقاله با شماره های درج شده تماس بگیرید.

هزینه ارسال و سابمیت مقاله​

یکی از موضوعات مهم برای بسیاری از پژوهشگران در این زمینه بر می گردد به هزینه سابمیت مقاله. شاید شما هم می خواهید بدانید چقدر هزینه سابمیت کردن مقاله دارای اهمیت است.

هزینه سابمیت مقاله قطعا دارای اهمیت است و همگان می خواهند درباره آن بدانند، در واقع یک پرسش درست و به جایی است. 

یکی از هزینه های اصلی مرتبط با سابمیت مقاله، هزینه انتخاب مجله مناسب است. انتخاب مجله مناسب برای سابمیت مقاله بسیار مهم است، زیرا این انتخاب تأثیر زیادی بر روی احتمال پذیرش مقاله و همچنین هزینه های مرتبط با سابمیت دارد. برای انتخاب مجله مناسب، باید به عواملی مانند محدوده موضوعی مجله، شیوه داوری، زمان پذیرش و هزینه های سابمیت توجه کنید.

هزینه های دیگری که ممکن است در سابمیت مقاله برای شما پیش بیاید، هزینه های مرتبط با تهیه و تدوین مقاله است. این هزینه ها می توانند شامل هزینه های مرتبط با تحقیقات، تهیه نمودارها و جداول، ویرایش و نگارش مقاله و همچنین هزینه های مرتبط با ترجمه مقاله به زبان انگلیسی باشند. برای کاهش این هزینه ها، می توانید از منابع رایگان برای تحقیقات استفاده کنید، از نرم افزارهای ویرایش متن استفاده کنید و در صورت نیاز به ترجمه، از خدمات ترجمه آنلاین استفاده کنید.

هزینه های دیگری که ممکن است در سابمیت مقاله برای شما پیش بیاید، هزینه های مرتبط با تکمیل فرم های سابمیت است. برخی از مجلات برای سابمیت مقاله، فرم های خاصی را می طلبند که باید به طور دقیق تکمیل شوند. این فرم ها ممکن است شامل اطلاعاتی مانند عنوان مقاله، نویسندگان، چکیده، کلمات کلیدی، متن اصلی مقاله و منابع باشند. هزینه های مرتبط با تکمیل این فرم ها می تواند شامل هزینه های مرتبط با تهیه نسخه های الکترونیکی از مقاله، هزینه های مرتبط با پرداخت هزینه سابمیت و هزینه های مرتبط با ارسال مقاله به مجله باشد.

در نهایت، برای کاهش هزینه های مرتبط با سابمیت مقاله، می توانید از راهکارهایی مانند انتخاب مجله با هزینه سابمیت کمتر، استفاده از منابع رایگان برای تحقیقات و ویرایش مقاله، استفاده از خدمات ترجمه آنلاین و تکمیل دقیق فرم های سابمیت استفاده کنید.

هزینه سابمیت کردن مقاله برای شمایی که می خواهید خیالتان بابت چاپ و ارائه مقاله راحت باشد بسیار دارای اهمیت است. چرا که می دانیم روز ها و ماه ها برای نوشتن آن مقاله در تلاش بوده اید و با هزینه ای می خواهید آن را چاپ کنید. بنابراین این موضوع تا حدودی بستگی به شما و انتخاب مجله ی علمی دارد.

برای اطلاع از تاثیر چاپ مقاله در قبولی مقطع دکتری با شماره های ما تماس بگیرید.

هزینه سابمیت مقاله برای شما با کمک ژورنال یاب کمتر از آن چیزی خواهد بود که فکر را می کنید. جای نگرانی نیست زیرا ما مانند پشتیبانی برای شما خواهیم بود.

تماما هزینه سابمیت کردن مقاله بستگی به این دارد که می خواهید مقاله خود را در چه ژورنالی آن را چاپ کنید. شما باید در نظر داشته باشید که قبل از چاپ مقاله ژورنال مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای چاپ آن اقدام کنید. برای همین هم می توانید بدانید که هزینه سابمیت مقاله برای شما به چه مقداری است. 

قطعا مهم ترین مسئله ای که بعد از پیدا کردن مجله مناسب برای شما وجود خواهد داشت هزینه سابمیت مقاله است. با کمک ژورنال یاب می توانید هزینه سابمیت کردن مقاله را بسیار نسبت به دیگرانی که به انجام این کار می پردازند، کاهش دهید. هزینه سابمیت مقاله برای شما قطعا مهم است بنابراین ما با کیفیت بسیار بالا با کمک بهترین مهندسان و نیروی متخصص به شما این اطمینان را می دهیم که مقاله شما چاپ خواهد شد. هزینه سابمیت کردن مقاله برای شما بسیار کمتر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید. هم کیفیت خوبی را خواهید و هم هزینه ی خوب.

هزینه سابمیت مقاله برای دانشجویان و اساتید بسیار مناسب و بدون هیچ نگرانی ارائه می گردد.

شما می توانید با خیال راحت مقاله مورد نظر خود را چاپ کنید.

نحوه سابمیت کردن مقاله

برای این که بتوانید مراحل مربوط به چاپ مقاله را به درستی به پایان برسانید باید نحوه سابمیت مقاله را بدانید. برای این کار در ابتدا باید از یک سری موارد خیالتان را راحت کنید. مهم تر از همه ترجمه مقاله به زبان انگلیسی است. برای این کار باید خیلی دقیق عمل کنید. در واقع یکی از مهم ترین بخش های نحوه سابمیت کردن مقاله ترجمه به زبان انگلیسی است. یکی دیگر از مواردی که باز هم میتوانیم آن را بخش مهمی از نحوه سابمیت کردن مقاله بدانیم، ویرایش بازسازی مقاله است.

در این مرحله باید بسیار دقت کنید تا به همه موارد مخصوصا موارد نگارشی و گرامی و املای صحیح کلمات دقت کنید. اگر برای این کار فکر می کنید دچار مشکل هستید می توانید از نیروی ما کمک بگیرید. 

نحوه سابمیت مقاله بسیار مراحل حساسی دارد که شما باید سعی داشته باشید به درستی این مراحل را به پایان برسانید. برای این کار می توانید از سایت ژورنال یاب استفاده کنید که به بهترین شکل ممکن توانسته است، به شما بهترین ها را در قالب چاپ مقاله ارائه دهد. همچنین یکی دیگر از مراحل مهم در نحوه سابمیت کردن مقاله این است که حتما یک ژورنال خوب انتخاب کنید و سپس برای آن مقاله را سابمیت کنید. 

نحوه سابمیت مقاله برای شما شاید در نگاه اول سخت به نظر بیاید اما می دانیم با کمک گرفتن از نیروی متخصص ما در این حوزه می توانید این مسیر سخت را برای خود هموار سازید. با توجه به تاکید ما بر روی نحوه سابمیت کردن مقاله می توانید دریابید که چقدر این مسئله به خودی خود دارای اهمیت است. بنابراین بهتر است کار را به کسی بسپارید که می دانید راه حل هایی را برای شما دارد.

برای انجام تمامی این مراحل نیاز است که حتما از یک متخصص در این حوزه کمک بگیرید. بنابراین می توانید با کمک سایت ما به این اهداف مهم دست یابید. ژورنال یاب برای شما بهترین ها را ارائه می کند تا بتوانید برای موفق  شدن در راه علم، بهترین ها را برای خود کسب کنید.

برای چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

آموزش سابمیت کردن مقاله

مسلما یکی از نیاز های شما برای چاپ مقاله این است که درباره ی سابمیت مقاله اطلاعات خوبی را کسب کنید. برای همین موضوع هم ما برای شما آموزش سابمیت مقاله را فراهم آورده ایم. شما با کمک آموزش سابمیت مقاله می توانید به نکات خوبی در راستای چاپ مقاله دسترسی پیدا کنید. در مراحل مربوط به آموزش سابمیت مقاله به شما اشاره خواهیم کرد که چگونه مقالات را ترجمه کنید. یکی از بخش های مهمی که باید به آن در آموزش سابمیت مقاله توجه داشته باشید، ترجمه مقاله از فارسی به انگلیسی بدون هیچ غلط نگارشی است.

شما باید در این مرحله بسیار خوب عمل کنید. مرحله دیگری که در آموزش سابمیت کردن مقاله پرداخته می شود، ویرایش و نگارش مربوط به مقاله شما برای چاپ است. این کار ها تماما به صورت کاملا بی وقفه توسط نیروی زحمت کش ما ارائه خواهد شد. بنابراین می توانید در این بخش هم با آموزش سابمیت مقاله این مرحله را به پایان برسانید. مرحله ی دیگری از آموزش سابمیت کردن مقاله بر می گردد به عدم سرقت علمی. همانطور که میدانید سرقت علمی مقالات باعث می شود که مقاله چاپ نشود و کاملا ریجکت شود. شما باید این مرحله را هم به خوبی به پایان برسانید. بنابراین این در این بخش از آموزش سابمیت مقاله با کمک بهترین نیروی متخصصی که داریم همراه خواهید شد. 

در نهایت با کمک تیم دلسوز و زحمتکش ما می توانید ژورنال مورد نظر خود را برای چاپ کردن بیابید. ژورنال یاب بسیار در تلاش است تا شما بتوانید دانش خود را به جوامع بزرگی ارائه دهید.

ژورنال یاب می تواند آموزش سابمیت مقاله را برای شما ارائه کند تا روش های صحیح سابمیت کردن مقاله را به خوبی یاد بگیرید. این مراحل برای شما به این صورت است که می توانید خودتان روش های درست نوشتن مقالات را یاد بگیرید. آموزش سابمیت مقاله از سوی ما برای شما ارائه می شود تا سوای پیش بردن کارها به درستی بتوانید چیزی را در این بخش بیاموزید.

مراحل مربوط به سابمیت کردن مقاله بسیار مهم است که برای آن نیاز به آموزش سابمیت مقاله دارید. بنابراین سعی داشته باشید برای یادگیری بیشتر با نیروی متخصص ما در این حوزه در تماس باشید و مشورت بگیرید.

برای هماهنگی های لازم در خصوص ایندکس مقاله با شماره های ما در تماس باشید.

مدت زمان سابمیت مقاله

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که ذهن پژوهشگران را در این زمینه در گیر کرده است، مدت زمان سابمیت مقاله است. این که در چه زمانی امکان دارد منتظر جواب ادیتور مقاله باشند. برای همین موضوع سعی داریم اشاره داشته باشیم به مدت زمان سابمیت کردن مقاله برای شما. 

مدت زمان سابمیت مقاله بستگی دارد که در چه حوزه ای مشغول به نگارش مقاله شده اید. حتما این موضوع را برای مدت زمان سابمیت مقاله در نظر بگیرید. برای این که بدانید مدت زمان سابمیت مقاله چقدر طول می کشد باید بگوییم بررسی  تاریخ سابمیت مقاله و پذیرش آن در پایگاه های علمی به صورت میانگین شاید چند ماه طول بکشد. مقالات بین المللی مقالات مهمی هستند بنابراین باید مقالات به صورت کاملا جزئی از همه نظر مورد بررسی قرار گیرند. بنابراین نیاز است شما کمی وقت بدهید و صبر کنید.

مدت زمان سابمیت کردن مقاله کاملا طبیعی است که به طول بیانجامد زیرا یکی از مهم ترین بخش هایی که باز هم در پروسه پذیرش مقاله بسیار طولانی می شود، مراحل داوری مقاله است. برای مراحل داروی باید طبق رشته یا زمان ارسال مقاله کمی صبر کنید. مدت زمان سابمیت مقاله با توجه به آنچه که احتمال دارد اتفاق بیفتد کاملا متغیر است شاید تا 3 ماه زمان ببرد تا بتوانید جواب آن را بیابید.

مدت زمان سابمیت کردن مقاله به موارد دیگری هم بستگی دارد که عبارت اند از، نوع انتخاب مجله که یکی از مباحث مهم در این زمینه است. هر چقدر اعتبار مقاله دارای ارزش بالایی باشد، داوری مقاله هم بسیار سخت است و همین امر شاید بسیار در روند مدت زمان سابمیت مقاله طولانی شود. در کل مقالات ای اس ای به دلیل با ارزش بودنشان و درصد بالایی از علمی بودن آن، مدت زمان سابمیت مقاله بسیار بیشتر خواهد. در واقع یکی از اموری که باعث شده است این نوع مقالات دارای ارزش باشند همین موضوع است.

در این راستا سعی داشته باشید کمی صبوری کنید و بیشتر تلاش کنید. مدت زمان سابمیت کردن مقاله به فال نیک بگیرید، خیالتان راحت باشد که این مجله معتبر است که بر روی مقاله شما در حال کار کردن است.

سابمیت مقاله علمی پژوهشی

یکی از مهم ترین خواسته های پژوهشگران و اساتید این است که یک مقاله بین المللی حتما در رزومه  کاری خود داشته باشند، زیرا سابمیت کردن مقاله علمی پژوهشی می تواند به آن ها برای پیشبرد بهتر کار ها بسیار کمک کننده باشد. سابمیت مقاله علمی پژوهشی در یک مجله بسیار مهم می تواند برای پژوهشگران یک موفقیت مهمی به شمار برود. در واقع این پژوهشی که این عزیزان زحمت کشیدند و بر روی آن کار کرده اند می تواند به یک موضوع مهم در یک مجله علمی بدل گردد. این یک پوئن مثبت برای پژوهشگران است.

برای اطلاع از پذیرش مقاله به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

سابمیت مقاله علمی پژوهشی می تواند نشان دهنده ی با ارزش بودن مقاله ی مورد نظر شما در یک مجله علمی است. سابمیت کردن مقاله علمی پژوهشی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به بهتر بتوانید به تقویت رزومه ی کاری خود بپردازید. سابمیت مقاله علمی پژوهشی برای شما یک موقعیتی است که حتی می تواند سبب گردد تا مهاجرت تحصیلی یا ویزای کار داشته باشید.

سابمیت مقاله علمی پژوهشی همانطور که می بینید بسیار دارای ارزش است و می تواند بر سرنوشت ما تاثیرگذار باشد. سابمیت کردن مقاله علمی پژوهشی می تواند باعث شود رتبه علمی ما در داخل کشور بسیار بالا رود. شما می توانید روند پروسه ی سابمیت را بعد از طی کردن، مقاله ی خود را به صورت چاپ شده در یک ژورنال علمی معتبر ملاحظه کنید. برای این کار می توانید از نیروی متخصص ما در ژورنال یاب کمک بگیرید. با کمک ژورنال یاب نیازی نیست نگران سابمیت مقاله علمی پژوهشی باشید. زیرا همه چیز از قبل برنامه ریزی خواهد شد.

سابمیت کردن مقاله چقدر طول میکشد

برای شخصی که می خواهد مقالات خود را در یک ژورنال علمی چاپ کند سوال است که سابمیت مقاله چقدر طول میکشد. این مسئله یک سوال مهم برای کسانی است که کمی نسبت به دیگران عجله دارند و می خواهد سریع تر این روند طی شود. سابمیت مقاله چقدر طول میکشد کاملا بستگی به انتخاب شما دارد. درواقع مجله ای که می خواهید آن را انتخاب کنید بستگی دارد که چجور مجله ای است. اگر از نظر علمی رتبه بالایی دارد، مراحل داوری کردن هم در آن بسیار سخت است و کمی مشکلات با خود به همراه دارد. البته این موضوع مشکل نیست، شاید به وقتی که شما می خواهید به آن بدهید بستگی دارد.

سابمیت کردن مقاله چقدر طول میکشد کاملا بستگی دارد به نوع محتوایی که برای این مقاله شما در نظر گرفته اید. نوع محتوا می تواند بسیار در این موضوع تاثیرگذار باشد. بنابراین اگر هر نوع اشکالات گرامری و نگارشی در آن وجود داشته باشد، می تواند زمان و پذیرش و انتشار مقاله شما را طولانی تر سازد. باید این موضوع را جدی بگیرید و حتما قبل از فرستادن مقاله این موارد را چک کنید تا روند ارسال و انتشار آن طولانی نشود.

برای کسب اطلاعات اکسپت مقاله با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مطمئن هستیم که برای شما مهم است که بدانید سابمیت مقاله چقدر طول میکشد. این مسئله به داوری مجله بستگی دارد، همچنین به اعتبار مجله هم ربط پیدا می کند. سعی داشته باشید کمی صبوری خود را در این راستا حفظ کنید زیرا این مقاله ای که شما نوشته اید قرار است به مرحله بین المللی برسد.

برای هر نوع کار در این زمینه می توانید با نیروی متخصص ما در ارتباط باشید و از آن ها در این راستا مشاوره بگیرید. نیروی متخصص ما به شما خواهند گفت که سابمیت مقاله چقدر طول میکشد. شما می توانید با کمک ژورنال یاب بهترین ژورنال های علمی و معتبر دنیا را بیابید. می توانید مقاله خود را به انگلیسی ترجمه کنید، ویرایش کنید، عدم سرقت علمی را در آن بررسی کنید.

نحوه سابمیت مقاله در مجلات خارجی

نحوه سابمیت مقاله در مجلات خارجی یکی از مهم ترین کار هایی است که در ژورنال یاب اتفاق می افتد شما با کمک تیم تخصصی ژورنال یاب می توانید این کار را به اتمام رسانید. ژورنال یاب برای شما موفقیتی بزرگ را رقم خواهد زد. از جمله کار هایی که ژورنال یاب برای شما در نظر میگیرد، ترجمه، ویرایش، عدم سرقت علمی است. 

نحوه سابمیت مقاله در مجلات خارجی توسط ژورنال یاب برای شما به خوبی انجام می گیرد. 

یکی از مهم ترین مراحلی که در سابمیت کردن مقاله دارای اهمیت است، انتخاب یک ژورنال خوب است که شما با ژورنال یاب می توانید این مرحله مهم را برای چاپ مقاله در نظر بگیرید.

نحوه سابمیت مقاله در مجلات خارجی بستگی دارد که شما نکات مهم نگارشی را رعایت کرده اید یا خیر. یکی از مهمترین موضوعاتی که باید برای ژورنال و چاپ مقاله در نظر بگیرید، درست استفاده کردن از اصطلاحات و علائم نگارشی در متن است.

شما می توانید کار تخصصی ترجمه مقالات را به ژورنال یاب بسپارید. نحوه سابمیت مقاله در مجلات خارجی به این مواردی که گفته شد بستگی دارد.

یکی دیگر از مهم ترین بخش هایی که باید در نظر بگیرید، بازسازی مقاله است یعنی شما باید مقاله ای که نوشته بودید را بتوانید دوباره ویرایش کنید تا اشتباهات را از داخل مقاله حذف سازید. نحوه سابمیت کردن مقاله در مجلات خارجی در این مسئله هم بسیار دارای اهمیت است که تیم متخصص ژورنال یاب برای شما این کار را به خوبی انجام خواهد داد. کافی است تا با کمک مشاورین و متخصصین ژورنال یاب در این حوزه ارتباط بگیرید.

نحوه سابمیت کردن مقاله در مجلات خارجی دارای رعایت موضوعاتی است که شما باید آن را برای چاپ مقاله در نظر بگیرید و از آن جایی که شما تجربه کافی در این حوزه ندارید، نیاز است که حتما با مشاورین ژورنال یاب ارتباط بگیرید. تمامی خواست ما در این زمینه این است که شما بتوانید با آشنایی با نحوه سابمیت مقاله در مجلات خارجی، مقاله ی خود را به خوبی چاپ کنید.

نحوه سابمیت کردن مقاله در مجلات خارجی را برعده ی ژورنال بگذارید تا با کمک بهترین متخصصین در این حوزه بتوانید کار خود را به اتمام برسانید.

برای سفارش ژورنال فایندر به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

به‌طورکلی زمانی که شما یک مقاله را برای چاپ در یک ژورنال، ارسال می‌کنید در حقیقت شما مقاله خود را سابمیت کرده‌اید. برای سابمیت یک مقاله به یک ژورنال، باید به سایت ژورنال مراجعه کرده و از قسمت مربوط به سابمیت اقدام نمایید. البته قبل از اقدام به سابمیت، ابتدا باید قسمت دستورالعمل برای نویسندگان را که معمولاً با عناوینی مانند Instruction For Authors آورده می‌شود مطالعه کنید. (البته متأسفانه متن‌ها به انگلیسی بوده و کار را برای ما فارسی‌زبانان دشوار می‌نماید.) به‌طورکلی سعی کنید اصطلاحات و کلمات کلیدی را یاد بگیرید.

برای اینکه بدانید ایمپکت فاکتور چیست این مقاله را مطالعه کنید و برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

در قسمت دستورالعمل‌ها برای سابمیت مقاله در ژورنال، مطالبی وجود دارد از قبیل:

  • تعداد لغات (زیرا ژورنال‌ها برای چاپ مقاله محدودیت‌هایی برای تعداد لغات کل مقاله، تعداد لغات چکیده و حتی تعداد لغات کلیدی دارند)
  • تأکید بر ترجمه دقیق متن به انگلیسی (علاوه بر این، در برخی از ژورنال‌ها گفته می‌شود که اگر ترجمه ایرادات اساسی داشته باشد باید توسط افراد خبره در ژورنال ترجمه‌شده و هزینه از محقق اخذ می‌شود در غیر این صورت سابمیت رد می‌شود.)
  • توضیحاتی در خصوص شکل‌ها و جداول
  • توضیحاتی در خصوص نحوه رفرنس دهی و اینکه تمامی رفرنس‌ها باید برگرفته از متن باشد.برای دیدن پایگاه مقالات علمی پژوهشی به این صفحه مراجعه کنید.

و مسائل دیگری که در قوانین سابمیت یک مقاله، گاهی اوقات از یک ژورنال به ژورنال دیگر متفاوت خواهد بود.

پس از مطالعه این قسمت، شما می‌توانید به قسمت سابمیت بروید که با عناوینی چون submission قابل‌دسترسی در سایت هستند. البته در اکثر سایتها امکان سابمیت و بارگذاری مقاله به‌طور مستقیم وجود ندارد. (این امکان برای ارسال مقاله به کنفرانس‌ها و همایش‌ها بیشتر است.) بلکه در قسمت دستورالعمل (یا بخش دیگری) ایمیلی مخصوص سابمیت کردن قرار دارد که به محقق می‌گوید که شما می‌توانید مقاله خود را به این ایمیل ارسال نمایید. و معمولاً بعد از چند روز از تاریخ سابمیت، در خصوص پذیرش اولیه (با اکسپت اشتباه نشود) یا عدم پذیرش پاسخی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقالات پییر ریویو (Peer review) این مطلب را مطالعه کنید.

در بیشتر مواقع علت رد درخواست شما به‌طور مؤدبانه به شما ابلاغ می‌شود. مثلاً ممکن است بگویند که عناوین مشابه عنوان مقاله شما در ژورنال به چاپ رسیده است.

این مرحله یعنی سابمیت کردن، اولین مرحله برای اقدام به گرفتن اکسپت است. البته همان‌طور که ذکر شد قبل از اقدام به سابمیت، اگر مقاله شما به زبان فارسی (یا به‌طورکلی زبانی غیر از زبان انگلیسی) باشد باید ابتدا آن‌ را به زبان انگلیسی ترجمه کنید سپس اقدام به سابمیت نمایید.

به‌طورکلی زمانی که شما یک مقاله را برای چاپ در یک ژورنال، ارسال می‌کنید در حقیقت شما مقاله خود را سابمیت کرده‌اید. برای سابمیت یک مقاله به یک ژورنال، باید به سایت ژورنال مراجعه کرده و از قسمت مربوط به سابمیت اقدام نمایید. البته قبل از اقدام به سابمیت، ابتدا باید قسمت دستورالعمل برای نویسندگان را که معمولاً با عناوینی مانند Instruction For Authors آورده می‌شود مطالعه کنید. (البته متأسفانه متن‌ها به انگلیسی بوده و کار را برای ما فارسی‌زبانان دشوار می‌نماید.) به‌طورکلی سعی کنید اصطلاحات و کلمات کلیدی را یاد بگیرید.

چگونگی ترتیب نگارش مقاله را در این مطلب بخوانید.

در قسمت دستورالعمل‌ها برای سابمیت مقاله در ژورنال، مطالبی وجود دارد از قبیل:

  • تعداد لغات (زیرا ژورنال‌ها برای چاپ مقاله محدودیت‌هایی برای تعداد لغات کل مقاله، تعداد لغات چکیده و حتی تعداد لغات کلیدی دارند)
  • تأکید بر ترجمه دقیق متن به انگلیسی (علاوه بر این، در برخی از ژورنال‌ها گفته می‌شود که اگر ترجمه ایرادات اساسی داشته باشد باید توسط افراد خبره در ژورنال ترجمه‌شده و هزینه از محقق اخذ می‌شود در غیر این صورت سابمیت رد می‌شود.)
  • توضیحاتی در خصوص شکل‌ها و جداول
  • توضیحاتی در خصوص نحوه رفرنس دهی و اینکه تمامی رفرنس‌ها باید برگرفته از متن باشد

مراحل چاپ مقاله در مجلات الزویر را در این مطلب بخوانید.

و مسائل دیگری که در قوانین سابمیت یک مقاله، گاهی اوقات از یک ژورنال به ژورنال دیگر متفاوت خواهد بود.

پس از مطالعه این قسمت، شما می‌توانید به قسمت سابمیت بروید که با عناوینی چون submission قابل‌دسترسی در سایت هستند. البته در اکثر سایتها امکان سابمیت و بارگذاری مقاله به‌طور مستقیم وجود ندارد. (این امکان برای ارسال مقاله به کنفرانس‌ها و همایش‌ها بیشتر است.) بلکه در قسمت دستورالعمل (یا بخش دیگری) ایمیلی مخصوص سابمیت کردن قرار دارد که به محقق می‌گوید که شما می‌توانید مقاله خود را به این ایمیل ارسال نمایید. و معمولاً بعد از چند روز از تاریخ سابمیت، در خصوص پذیرش اولیه (با اکسپت اشتباه نشود) یا عدم پذیرش پاسخی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانستن نحوه نوشتن مقاله و پایان نامه این مطلب را بخوانید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

در بیشتر مواقع علت رد درخواست شما به‌طور مؤدبانه به شما ابلاغ می‌شود. مثلاً ممکن است بگویند که عناوین مشابه عنوان مقاله شما در ژورنال به چاپ رسیده است.

این مرحله یعنی سابمیت کردن، اولین مرحله برای اقدام به گرفتن اکسپت است. البته همان‌طور که ذکر شد قبل از اقدام به سابمیت، اگر مقاله شما به زبان فارسی (یا به‌طورکلی زبانی غیر از زبان انگلیسی) باشد باید ابتدا آن‌ را به زبان انگلیسی ترجمه کنید سپس اقدام به سابمیت نمایید.

برای افزایش سایتیشن مقاله خود این مطلب را بخوانید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

سابمیت مقاله در مجلات داخلی

مجلات داخلی هم به نوبه ی خود یکی از مهم ترین ها در زمینه ی چاپ مقاله علمی به شمار می روند و شما می توانید با مراجعه به ژورنال یاب این کار مشکل را برای خود آسان تر کنید و بتوانید سابمیت مقاله در مجلات داخلی را از آن خود کنید.

این مرحله مانند دیگر ژورنال ها کمی مراحل سخت و پیچیده ای دارد، اما بدان معنا نیست که نتوانید مقاله ی مورد نظر خود را چاپ کنید. بلکه می توانید با توصیه ی ما و راهکار هایی مقاله خود را در ژورنال های داخلی چاپ کنید. شما با سابمیت کردن مقاله در مجلات داخلی می توانید رزومه ی خود را بالا ببرید بنابراین حتما نیاز است که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید روند کاری خود را به درستی پیش ببرید.

سابمیت مقاله در مجلات داخلی هم مانند مقالات خارجی دارای مراحلی چون، ویرایش مقاله، تایید عدم سرقت علمی را در خود دارد. بنابراین می توانید با کمک ژورنال یاب این مشکل را برای خود حل سازید و مراحل چاپ مقاله را در ژورنال های داخلی طی سازید. سابمیت کردن مقاله در مجلات داخلی می تواند برای شما یک مسئله مهم در ارائه رزومه ی تحصیلی باشد. شما باید بتوانید در مقاطع ارشد و دکتری یک مقاله علمی از خود داشته باشید. 

در این راستا برای گذاشتن گام هایی نیاز است که حتما با یک مشاور خوب مانند مشاورین متخصص ژورنال یاب ارتباط بگیرید و درباره ی پلن هایی که برای چاپ مقاله در ژورنال های داخلی دارید، نظراتی را ارائه کنید و در نهایت می توانید اطلاعات خیلی خوبی را در زمینه ی سابمیت مقاله در مجلات داخلی از نیروی زبده ژورنال یاب دریافت کنید.

برای اینکه بتوانید در سابمیت مقاله در مجلات داخلی موفق باشید باید بسیار گام های محکمی را بردارید. بنابراین در این مسیر بزرگ، ژورنال در کنار شما خواهد بود.

سابمیت کردن مقاله در مجلات داخلی دارای مراحل مهمی است که باید به صورت کاملا جزئی به آن توجه شود و مورد بررسی قرار گیرد. مجلات داخلی ایران هم راه ها و روش های سختی را پیش پای نویسندگان می گذارند، بنابراین باید بتوانید برای سابمیت مقاله در مجلات داخلی حتما از تجربیات متخصصین در این حوزه کمک بگیرید.

نمونه کمک هایی که از سوی ژورنال یاب برای شما ارائه می شود، ویرایش تخصصی متن است که می توانید این کار را به درستی انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با ژورنال یاب  با ما در تماس باشید.

مراحل سابمیت مقاله

برای اینکه بتوانید در راستای سابمیت مقاله موفق شوید، باید مراحل سابمیت کردن مقاله را بدانید. شما در ابتدا مقاله ای را که زحمت کشیده اید نوشته اید را می خوانید، فکر می کنید هیچ جای مشکلی ندارد و شما بهترین نمونه از یک مقاله علمی را نوشته اید. اما از دیدگاه ژورنال یاب شما باید موارد مهم دیگری را هم رعایت می کردید. بنابراین ژورنال یاب با کمک تیم تخصصی خود این کار را برای شما ارائه خواهد کرد. شما می توانید مقاله ی خود را برای ویرایش به ژورنال یاب بفرستید و از آن ها در این راستا کمک بخواهید.

سابمیت مقاله به معنای پذیرش است شما با ارائه کردن و معرفی کردن مقاله ی خود به نوعی می خواهید اعلام کنید که حاضر به چاپ هستید، مجله و یا ژورنالی که انتخاب می کنید، با مکانیزمی که دارد سعی می کند تا مقالات شما را برای داوری بررسی کند.

مراحل سابمیت مقاله هم برای همین موضوع دارای اهمیت است.  یکی از بخش های مربوط به مراحل سابمیت کردن مقاله عنوان مقاله یا تایتل است که برای این که مقاله برای ژورنال ارسال می شود باید عنوان مشخصی داشته باشد و حتما نام نویسنده و مرکز تحقیقاتی هم باید در کنار آن درج شود. مورد دیگر cover letter است که یکی دیگر از بخش های مراحل سابمیت کردن مقاله است. این بخش هم نامه ای از سمت نویسنده است.

یکی دیگر از بخش های مهم مراحل سابمیت مقاله confluent of interests است که این بخش بر می گردد به بیان نویسنده درباره ی مقاله که مقاله هیچ مشکلی ندارد.

یکی دیگر از مراحل سابمیت مقاله research HIGHLIGHTS است که در این بخش تعداد مربوط می شود به کلمات و زیاده گویی ها را باید از عنوان کردن این موارد حتما خود داری کنید.

سابمیت مقاله ISI

نگارش یک مقاله ISI زمان و تلاش زیادی می‌طلبد. اما پس از اتمام نوشتن، مرحله بعدی بسیار مهم است: سابمیت مقاله. در این مقاله، ما به شما نحوه صحیح سابمیت مقاله ISI را از انتخاب مجله مناسب تا تکمیل فرم‌های سابمیت آموزش می‌دهیم.

اولین قدم در سابمیت مقاله ISI، انتخاب مجله مناسب است. برای این کار، باید با موضوعات مورد علاقه و تخصص خود آشنا شوید و مجلاتی را که در آن‌ها مقالات مشابهی منتشر شده است، بررسی کنید. همچنین، باید به عواملی مانند شهرت مجله، ضریب تأثیر آن و زمان پذیرش مقالات توجه کنید.

برای چاپ مقاله Q1 از این مطلب دیدن نمائید.

بعد از انتخاب مجله، باید دستورالعمل‌های سابمیت آن را دقیقاً مطالعه کنید. این دستورالعمل‌ها شامل فرمت نگارش مقاله، تعداد کلمات مجاز، نحوه نوشتن مراجع و سایر موارد است. رعایت این دستورالعمل‌ها بسیار مهم است و می‌تواند تأثیر زیادی در پذیرش مقاله شما داشته باشد.

بعد از مطالعه دستورالعمل‌ها، باید مقاله خود را با دقت و دقت بیشتری بررسی کنید. این شامل بررسی املای کلمات، گرامر، ساختار جملات و منطق مقاله است. همچنین، باید از عبارات انتقالی استفاده کنید تا جریان منطقی و همگرا در مقاله خود ایجاد کنید.

پس از بررسی مقاله، باید مراجع را به دقت بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که همه مراجع در متن مقاله و در بخش مراجع آمده‌اند و به درستی نوشته شده‌اند. همچنین، باید از استانداردهای مراجعه به مراجع استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که همه مراجع به درستی نقل قول شده‌اند.

بعد از اتمام بررسی‌ها، باید فرم‌های سابمیت در مجله ISI را تکمیل کنید. این فرم‌ها شامل اطلاعات شخصی، عنوان مقاله، خلاصه، کلمات کلیدی و سایر اطلاعات مربوط به مقاله است. باید اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات به درستی و کامل وارد شده‌اند.

وقتی که همه مراحل سابمیت را به پایان رسانده‌اید، باید مقاله خود را به مجله ISI ارسال کنید. برخی مجلات از طریق سیستم آنلاین خود، برخی از طریق ایمیل و برخی از طریق پست الکترونیکی مقاله را دریافت می‌کنند. برای اطمینان حاصل کنید که مقاله به درستی ارسال شده است.

انتخاب مجله مناسب برای سابمیت مقاله

در فرآیند سابمیت مقاله، یکی از مراحل حیاتی و مهم، انتخاب مجله مناسب است. انتخاب مجله صحیح، می تواند تأثیر بسزایی در پذیرش مقاله شما داشته باشد. در این بخش، به بررسی چند نکته کلیدی برای انتخاب مجله مناسب برای سابمیت مقاله می پردازیم.

اولین نکته که باید در نظر داشته باشید، موضوع مقاله شما است. بررسی کنید که موضوع مقاله شما با موضوعات مجلات مختلف چقدر همخوانی دارد. اگر مقاله شما درباره یک موضوع خاص است، بهتر است مجلاتی را بررسی کنید که در همین زمینه فعالیت می کنند. این کار می تواند احتمال پذیرش مقاله شما را افزایش دهد.

برای پذیرش مقاله ISI از این مطلب دیدن نمائید.

دومین نکته مهم، سطح مقاله شما است. بررسی کنید که مقاله شما به چه سطحی تأکید می کند. آیا مقاله شما برای مجلات علمی و تخصصی مناسب است یا برای مجلات عمومی و پراکنده؟ انتخاب مجله با توجه به سطح مقاله شما، می تواند به پذیرش مقاله شما کمک کند.

سومین نکته که باید در نظر داشته باشید، شیوه نگارش و سبک مقاله شما است. برخی مجلات، سبک نگارش خاصی را ترجیح می دهند و برخی دیگر، سبک نگارش آزادتری را قبول می کنند. بررسی کنید که مجلاتی که در نظر دارید مقاله خود را به آنها ارسال کنید، سبک نگارش خاصی را ترجیح می دهند یا خیر. این کار می تواند احتمال پذیرش مقاله شما را افزایش دهد.

چهارمین نکته که باید در نظر داشته باشید، شیوه داوری مجله است. برخی مجلات از داوری مشترک استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از داوری ناشناس استفاده می کنند. بررسی کنید که مجلاتی که در نظر دارید مقاله خود را به آنها ارسال کنید، از کدام شیوه داوری استفاده می کنند. این کار می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد ارسال مقاله کمک کند.

در نهایت، بررسی کنید که مجلاتی که در نظر دارید مقاله خود را به آنها ارسال کنید، در پایگاه های داده معتبر و شناخته شده قرار دارند. این کار می تواند به شما در تأیید اعتبار مجله و احتمال پذیرش مقاله شما کمک کند.

تکمیل فرم های سابمیت مقاله

در مرحله نهایی از فرآیند سابمیت مقاله، شما باید فرم های مربوطه را تکمیل کنید. این فرم ها معمولاً شامل اطلاعات مربوط به نویسندگان، عنوان مقاله، چکیده، کلمات کلیدی، متن اصلی مقاله و سایر جزئیات مربوط به مقاله شما می باشد. در این بخش، ما به بررسی مراحل تکمیل فرم های سابمیت مقاله می پردازیم.

برای آشنایی با نحوه سابمیت مقاله در مجلات IEEE از این مطلب دیدن نمائید.

اولین مرحله در تکمیل فرم های سابمیت، ارائه اطلاعات نویسندگان است. در این بخش، شما باید نام، نام خانوادگی، محل تحصیلات و تماس های شما را وارد کنید. همچنین، شما باید اطلاعات مربوط به سازمان یا دانشگاهی که در آن مقاله را نوشته اید، نیز وارد کنید.

بعد از ارائه اطلاعات نویسندگان، شما باید عنوان مقاله را وارد کنید. عنوان مقاله باید مختصر و مفید باشد و موضوع اصلی مقاله را به خواننده ارائه دهد. همچنین، شما باید کلمات کلیدی مقاله را نیز وارد کنید. این کلمات کلیدی باید مرتبط با موضوع مقاله شما باشند و به موتورهای جستجو کمک می کنند تا مقاله شما را در نتایج جستجو نمایش دهند.

بعد از ارائه عنوان و کلمات کلیدی، شما باید چکیده مقاله را تهیه کنید. چکیده باید خلاصه ای از محتوای مقاله شما باشد و به خواننده کمک می کند تا درک کلی از مقاله پیدا کند. در چکیده، شما باید به موضوع اصلی مقاله، روش های استفاده شده و نتایج کلیدی اشاره کنید.

برای چاپ مقاله در مگ ایران این مطلب دیدن نمائید.

بعد از تهیه چکیده، شما باید متن اصلی مقاله را وارد کنید. در این بخش، شما باید محتوای مقاله خود را به صورت منطقی و سازمان یافته ارائه دهید. از عبارات انتقالی برای کمک به راهنمای خواننده در جریان دادن مقاله استفاده کنید و از جملات کوتاه و مفید استفاده کنید.

در نهایت، شما باید فرم های سابمیت مقاله را تکمیل کنید. این فرم ها معمولاً شامل اطلاعات مربوط به حقوق نشر، اعلامیه های اخلاقی، تأییدیه های نویسندگان و سایر جزئیات مربوط به مقاله شما می باشد. مطمئن شوید که همه اطلاعات را به درستی و کامل وارد کرده اید.

5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.