استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه

استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه

استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه یک روش کارآمد و مفید است. همانطور که می‌دانید در دوره ای از تاریخ بشریت قرار داریم که گسترش ارتباطات و فناوری در سراسر دنیا قابل مشاهده نباشد و کسانی در این عرصه موفق هستند که راه های ارتباطی بیشتری را با دیگران ایجاد کنند. هنگامی که مقاله های بدست آمده از پایان نامه ها تنها به زبان فارسی می باشد، فقط افراد داخل دانشگاه ها و فارسی زبانان توانایی استفاده از آن را دارند اما شما می توانید با استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه تان نتیجه آن را به صورت فراگیر و جهانی انتشار دهید و خوانندگان نتیجه ی تحقیقات تان را افزایش دهید با این روش ارتباطات خود را در حالت کلی گسترش داده اید.

جدول امتیازات تضمینی مقالات دکتری را در این مطلب ببینید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

اما نکته ی دیگری که اهمیت استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه را دوچندان می‌کند، ایجاد احساس رضایتمندی و خرسندی در فرد است به گونه ای که دانشجو احساس می‌کند زحمات و تلاش بسیار ارزشمند واقع شده است و مخاطبان بسیاری از نتایج کار او بهره می برند، این احساس رضایت‌مندی علاوه بر ایجاد اعتماد بنفس باعث اطمینان فرد از نتایج حاصل از پژوهش‌هایش می‌شود .

استخراج مقاله از پایان نامه امکان پیشرفت شغلی و تحصیلی را برای شما ایجاد می‌کند، هرچند که نوشتن پایان نامه مدت زمانی طولانی را می طلبد اما در انتها مفید واقع شدن آن احساسی خوشایند را به همراه می‌آورد.

برای دانستن نکات شروع نوشتن مقاله این مقاله را مطالعه کنید.

با استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه مسیر کوتاه‌تری را برای رسیدن به اهدافتان طی کنید.

بسیاری از دانشجویان برای دریافت بورسیه و یا پربارتر کردن رزومه خود اقدام به استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه می کنند. دانشجویان کارشناسی ارشد که ملزم به دادن آزمون دکتری می باشد، گاهی به دلیل نداشتن مقاله انگلیسی از پایان نامه ی خود حداقل نمره ی لازم برای قبولی در مصاحبه را نمی توانند بدست بیاورند، حتی اگر این دانشجویان دارای توانمندی‌های بسیار بالا بوده و از لحاظ علمی بسیار غنی باشند اگر استخراج مقاله از پایان نامه را انجام نداده باشند ممکن است شانس قبولی خود را از دست داده و از دور رقابت خارج خواهند شد.

برای استخراج مقاله از رساله دکتری از این مطلب دیدن نمائید.

رعایت نکردند این موضوع باعث به هدر رفتن تلاش های دانشجویان و صرف وقت و تحقیقات آنان خواهد شد و باید مسیر طولانی تری را برای رسیدن به اهدافشان و رسیدن به جایگاه مورد نظرشان صرف کنند.

برای استخراج مقاله از پایان نامه ارشد از این مطلب دیدن نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.